Poul | Skrevet 17/04-04 11:42 | Nogle af "windows-lydene" er forsvundet fra min PC og erstattet af "bip" fra PC-højtaleren. Det drejer sig f.eks. om lyden du får når du lukker Word og den så spørger om du vil lukke uden at gemme. Nogle som har en ide om hvad der kunne have forårsaget dette? Jeg har prøvet at gå tilbage til standard lydskemaet i Windows 2000, men lige lidt hjalp det. |
|
KTC | Skrevet 17/04-04 13:22 | Har lyd på andre ting (spil, mediaplayer o.s.v.)?
Hvis ikke, så lyder det til at dit lydkorts driver ikke er korrekt installeret. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Poul | Skrevet 17/04-04 13:47 | Spil, mediaplayer osv. virker fint nok. Det sjove var jeg at jeg kørte Ad-Aware, slettede de objects den fandt og genstartede, hvorefter det virkede igen. Siden hen slukkede jeg min PC, tændte den senere igen og nu er den gal igen... |
|
KTC | Skrevet 17/04-04 14:01 | Mystisk, men det kan godt lyde til at være noget adware, der automatisk installerer sig selv igen ved genstart. Dog plejer adware at drille lydsiden... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Poul | Skrevet 17/04-04 14:08 | Prøvede lige at køre Ad-Aware igen og genstartede, men denne gang hjalp det ingenting. Den bipper stadigvæk... |
|
Poul | Skrevet 20/04-04 17:41 | Nu er jeg godt nok ved at blive frusteret over det her bipperi. Jeg troede jeg havde løst problemet ved at køre Ad-Aware, men NEJ, bipperiet vendte tilbage og det virker nu fuldstændigt tilfældigt hvornår den erstatter windows-lydene med beeps. Altså det er stadigvæk de samme lyde som bliver erstattet, men den erstatter den ene dag og den næste gør den ikke. Det er meget underligt. Stadigvæk ikke nogen som har oplevet noget lignende?? |
|
nuller | Skrevet 20/04-04 17:45 | søg eller spørg på "eksperten.dk" kanon side, hvor man får besvaret næsten alle sine spørgsmål.
/nuller
eksperten.dk | Nu med Xbox 360
|
|
Koluda | Skrevet 20/04-04 17:46 | Kun en gang, der var det lydkortet der manglede en driver.
Kom selvfølgelig i forbindelse med opgradering ;) |
|
Poul | Skrevet 20/04-04 18:26 | Jeg har nu fjernet SP4, da jeg har hørt flere som har haft problemer med den. Det fik windows-lydene frem igen, men spørgsmålet er så bare hvor længe det holder... |
|