boots | Skrevet 31/03-04 10:11 | Er der nogen herinde, der kender et sted i EU, der arbejder efter de samme (eller lign.) principper som Gamefly? Desværre sender Gamefly ikke internationalt; men er der nogen der kender et sted der gør? Jeg tænker her primært på GBA og GameCube spil... Tjek linket...
Link... |
|
Cirko | Skrevet 31/03-04 15:05 | Der burde da også være nogle i danmark
Kunne jeg også gerne tænke mig at vide | Vi er alle Guder :P
|
|
|
Sonic | Skrevet 31/03-04 20:29 | Jeg har selv haft samme tanke... altså om man mon ikke kunne leje GCN spil nogen steder... jeg kan huske før i dagene hvor videobikse, tankstationer og grillbarer lejede snes spil ud, ja endda ps-one spil... ser bare ikke dette mere :( | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
fearless popc... | Skrevet 31/03-04 21:14 | Ja, synes heller ikke jeg ser nogen leje-spil butikker mere..
Da jeg boede i KBH. kunne jeg låne PS-one spil nede i vores lokale Blockbuster.. Ak ja.. | just plug it in.
|
|
LessCDT | Skrevet 31/03-04 21:32 | Jeg mener, at manm stadig kan låne spil i blockbuster, men det er sikkert kun til ps2 og Xbox... Det må der da næsten være forretning i! Man burde starte en låne spil/sælge spil butik! | Én beskidt sok kommer sjældent alene!
|
|
fearless popc... | Skrevet 31/03-04 21:44 | Det er ikke nogen slem idé. :) | just plug it in.
|
|
LessCDT | Skrevet 31/03-04 21:54 | Hvaeh Splinter, hvornår skal vi starte ;) | Én beskidt sok kommer sjældent alene!
|
|
fearless popc... | Skrevet 31/03-04 22:00 | Når jeg engang bliver ældre (Er 13 lig enu), og bosætter mig i KBH (eller nær dig;p) så kan vi straks gå igang. | just plug it in.
|
|
Calle | Skrevet 31/03-04 22:08 | Jaa det ku være ret fedt hvis der var nogen der havde sådan en udlejningsbutik. |
|
Cirko | Skrevet 11/04-04 12:07 | er der ellers nogle der kender nogle sider i EU eller USA eller andre steder som sender ud | Vi er alle Guder :P
|
|