...og online delen virker sjov; Jeg har ikke vundet nogle kampe endnu, men jeg har opnået at holde en modstander i chokehold, og taunte vedkommende (vistnok en franskmand - men han sagde ikke så meget, da jeg stod og holdte ham fast..hehe).
Hvad angår selve multiplayer kampene, så skal man ihvertfald ikke rushe ind og piske rundt på må og få - her handler det om stealth, og om at ken... Se hele indlægget
...og online delen virker sjov; Jeg har ikke vundet nogle kampe endnu, men jeg har opnået at holde en modstander i chokehold, og taunte vedkommende (vistnok en franskmand - men han sagde ikke så meget, da jeg stod og holdte ham fast..hehe).
Hvad angår selve multiplayer kampene, så skal man ihvertfald ikke rushe ind og piske rundt på må og få - her handler det om stealth, og om at kende banerne. Jeg kender ikke nogle af banerne særligt meget endnu, så jeg ta'r det stille og roligt og prøver at lære det.
Singleplayer delen er hvad Splinter Cell er - spænding, pludselig action, stealth og lidt trial & error. Men Pandora Tomorrow har fået en bedre og mere intuitiv styring - det er lidt mere strømlinet at styre Sam Fisher i denne omgang, og så er jeg vild med at man kan fløjte i spillet; Jeg har allerede lokket fjenderne på afveje med mine mad whistling skills, og efterfølgende nakket dem, når de er kommet væk fra deres kammerater...mwu ha ha ha.
Grafikken og lyden er iøvrigt osse meget nydelige - grafikken har fået et pift opad, men der forekommer stadig tearing - lorte Xbox - og slowdown hist og her, men det er flot at se på...li'som det første spil, bare pænere.
Jeg kan vel roligt anbefale det, til jer som holdt af det første Splinter Cell, og så håber jeg på nogle gode online kampe med nogle flere danskere (hej Nuller!) :-)
|