X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min pc flipper..

Svar
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/03-04 18:50, rettet 18/03-04 18:51 
Jeg åbnede i dag min pc, som alle andre gange, men jeg bæmærkede den startede ret langsomt op, så jeg genstartede og prøvede igen (Første gang, var den ikke færdig med at logge ind)

Men anden gang jeg tændte den, synes jeg det var lidt underligt.. Den viste en masse fejl, der låg filer (IE-filer, og dll-filer) på skrivebord og i startmenuen. (Med total weired navne.), man kan heller ikke slette dem.

Når jeg kigger lidt rundt, ser det faktisk som om pc'en er startet på ny (Alle installerede ting er her stadig), men ellers.. Jeg kan heller ikke logge på MSN, og der kommer stadig fejl.

Skal jeg formatere, or what?
just plug it in.
KeenKeenSkrevet 18/03-04 18:56, rettet 18/03-04 19:02 
Hvis Du ÅBER din pc kan jeg da godt forstå den er langsom vi andre er jo så gammeldags at vi tænder for den... du er så åbentbart gået skridtet videre! :P

Ps: konsolkongen vil gerne ha at jeg får en skriftelig advarsel af Naiera til træffet imorgen... :)

Edit: Ej jeg ved ikke helt hvad der er galt men det kunne være at du skulle tjekke for virus!
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/03-04 19:04 
Jeg har antivirus, men den har ikke opdateret i næsten en uge, fordi den skal geninstalleres (Skal den i weekenden, af en ven), men det er da utrolig der kan ske så meget, på så lidt tid uden den ikke har OPDATERET.
just plug it in.
KeenKeenSkrevet 18/03-04 19:11, rettet 18/03-04 19:11 
Som sagt ved jeg ikke hvad problemet er men jeg synes stadig at du skulle opdatere, bare for en sikkerheds skyld.
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/03-04 19:15 
Skal den jo også;), i weekenden.
just plug it in.
HankyHankySkrevet 18/03-04 20:50, rettet 18/03-04 20:54 
Hvis alt glipper så formater.
Hjælper det heller ikke så tjek følgende:

- Kommer computeren med fejl osv. når du starter ... så
prøv at tjekke dine RAM.

- Starter din computer meget sløvt, og dine programmer i det
heltaget i Windows efter format, så prøv med en anden harddisk.
Kuglelejren kan være gået sig en tur, og så kan den kun behandle alt data med 100-200 RPM istedet for de 7200 eller mere :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/03-04 21:00 
Jeg sidder på en bærbar :)
just plug it in.
HankyHankySkrevet 18/03-04 21:03 
Kunne du godt have gjordt opmærksom på ;P

Hmm .. derfor kan begge dele jeg har sagt stadig godt
fremkomme på en bærbar.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig