Jeg er ikke engang en mech nørd, og har praktisk talt aldrig spillet et seriøst mech spil - udover Mech Assault, og des mindre sagt om det spil jo bedre - men alligevel nyder jeg at spille Steel Battalion.
Er kun kommet til Mission 3, men har nu endelig fået temmelig meget styr på den oppulente controller, så jeg satser da på at komme videre endnu....med mindre jeg ikke når at ejecte... Se hele indlægget
Jeg er ikke engang en mech nørd, og har praktisk talt aldrig spillet et seriøst mech spil - udover Mech Assault, og des mindre sagt om det spil jo bedre - men alligevel nyder jeg at spille Steel Battalion.
Er kun kommet til Mission 3, men har nu endelig fået temmelig meget styr på den oppulente controller, så jeg satser da på at komme videre endnu....med mindre jeg ikke når at ejecte på et tidspunkt, og spillet sletter mit savegame...ahem.
Men jeg synes sgu at spillet holder, og så giver det samtidig en oplevelse som jeg da aldrig nogensinde har haft, med et videospil, og det er jo kun en god ting.
Jeg synes spillets replays af ens missioner er fantastiske, og samtidig fantastisk underholdning, når man lige skal granske ens mission bagefter. Og så gør det heller ikke noget, at spillets grafik og våbeneffekter RIGTIGT bliver vist frem, når man viser replays; Jeg har et eller andet med large scale action, shell casings som flyver omkring, og eksplosioner fra flere forskellige vinkler :-)
Er der andre som har købt Steel Battalion i Fredags....eller US udgaven.....som vil bidrage med deres oplevelser?
Hvad mener I i det hele taget om spillet?
|