X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

www ?

Svar
JesperJesperSkrevet 19/02-04 22:44 
www world wide web... ja, den tror jeg snart vi alle har forstået. I dag kom jeg så istedet til at trykke på 'e' da jeg ville ind på playright, og kom så til at skrive eee.playright.dk. Til min store forbavselse kom jeg ind på siden alligevel. Eneste undtagelse jeg kunne finde var at jeg ikke længere var logget ind. Tilbage til www.playright.dk og vupti jeg var stadig logget ind. Anyways det er nok en cookie indstilling.

Sammen med MajorP fandt vi ud af at man bl.a. også kan bruge kkk.playright.dk - ja faktisk alle bogstaver. Sjovt nok kan vi ikke finde andre sites hvor dette er muligt... end ikke jubii.dk. Er der nogen der kan komme med en (teknisk) begrundelse for dette? Har ikke så pokkers meget indblik i det nemlig. :)

eee.playright.dk
RJKRJKSkrevet 19/02-04 22:47, rettet 19/02-04 22:49 
xxx'et i xxx.domæne.cc er blot information, som sendes videre til den enkelte server, ligesom fx yyy'et i xxx.domæne.cc/yyy. Det kan fx bruges til subdomæner.

Vi bruger det til flere forskellige ting, såsom pes3cup.playright.dk. Derfor har jeg valgt bare at lade den stå "åben". Alle de subdomæner vi ikke bruger fungerer så bare som www.playright.dk. Bortset fra, som du nævner, at cookies ikke kan finde ud af dette.

Det er muligt at der er en god teknisk grund til at lukke for dette (fx brugere der "hvorfor virker mit auto-login ikke mere!?", når de er kommet til at taste wwww eller sådan noget...), men jeg har så ikke fundet den endnu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JesperJesperSkrevet 19/02-04 22:50 
Okay - mange tak for besvarelsen. Synes bare det var lidt spøjst, at det kunne lade sig gøre på PR og ikke på mange andre sider. Men nu forstår jeg ;)
LessCDTLessCDTSkrevet 20/02-04 19:49, rettet 20/02-04 19:49 
Det er heller ikke kun tre bogstaver der virker. Jeg prøvede det her "majorperenboellemisafkaliber.playright.dk", og det virkede også fint.. :D

majorperenboellemisafkaliber.playright.dk/
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
JesperJesperSkrevet 20/02-04 20:03 
*griner*
SolaegSolaegSkrevet 20/02-04 20:43 
RJK, det skal du da ikke ændre. Det kan man sikkert få masser af sjov ud af ;-)
JesperJesperSkrevet 20/02-04 22:56 
Næ hvis grunden er man er en stavehat, så synes jeg da at det er folks eget problem. Næ, lad det blot stå åben - så rammer man også ind på Playright.dk selvom man rammer 'e' istedet for 'w' :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig