kidcaffeine | Skrevet 18/02-04 07:17 | Jeg har ikke fortalt det til kæresten... Tør jeg slet ikke :) |
|
|
Jesper | Skrevet 18/02-04 16:03 | Også tillykke herfra da ;)
Søster Salsa - husk nu ikke noget med at begynde træningen af Mario Kart DD før om ca. 7 måneder, ellers har den lille jo fået et forspring! Og så kommer Jesper Jr. efter jer ;) |
|
Asse | Skrevet 18/02-04 18:16 | Mange gange tillykke :)
Og held og lykke med barnet da ;P |
|
Darklynoon | Skrevet 18/02-04 20:54, rettet 19/02-04 01:24 | King Chaos>
Ja, jeg hører åbenbart heller ikke til de hurtigste... nårh, min datter kom selvfølgelig også med storken, så det...
Anyways, et stort til lykke!
min søn kom, fordi jeg kom, mere er der ikke idet
håber selvfølgelig han aver sin fars interesse for 2d fighters
men også tillykke fra mig af | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
|
Chrono | Skrevet 19/02-04 09:06 | Mange tak allesammen!
Forresten så er han ikke skaldet som på billedet :) | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Darklynoon | Skrevet 19/02-04 22:36 | Le Roof>
Tjaa, der skal vel være en som kan redde familiens ære (lad os bare glemme sidste tirsdag ;))...
+ et stort tillykke herfra :)
host host "9 sejre i træk i cvs2 hjemme hos dig" host | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
|
Søster Salsa | Skrevet 20/02-04 17:15 | Tusind gange tak for det flotte kort (energy niveauet passer meget godt på mig :=) ) og de mange hilsner.
Vincent (som han skal hedde - gæt selv hvilket spil det stammer fra) kan desværre ikke stave endnu, derfor har han ikke oprettet en profil.. endnu. | Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
|
|
|
Chrono | Skrevet 20/06-06 20:08 | Der burde tilføjes et drengebarn mere til tegningen - vi fik nummer to for cirka 25 timer siden :)
Så det er nu i skal skrive vanvittige ting i Vurder-sektionen, da jeg sikkert er lidt doven med modereringen de næsten dage :p | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
|
Keen | Skrevet 20/06-06 21:10 | Jamen tillykke da! |
|
Sonic | Skrevet 20/06-06 21:14 | Stort tillykke med det Chrono :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
|
|
TL | Skrevet 21/06-06 20:39 | Stoort tillykke her fra. Håber at der bliver tid til at spille også ;) | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|