|
flottenheimer | Skrevet 01/04-03 22:33 | Come on, anyone!
Det kan da ikke passe at alle playrights dc brugere kun spiller mainstream pal og us releases. :) | · ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
|
|
kimmer | Skrevet 01/04-03 22:36 | Ved ikke hvor ukendt denne serie, men Eldorado Gate Vol. 1 - 7 er faktisk ret cool!
Det er et RPG fra Capcom... og meget mums. | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
Konsolkongen | Skrevet 01/04-03 23:39 | Elemental Gimmik Gear (E.G.G.)
Hvis det bare var på engelsk tror jeg det ville være pisse godt! | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
la0s | Skrevet 01/04-03 23:42 | det er det også... men det er kun rimeligt.. tro mig | Hvad sker der?
|
|
|
Assassin | Skrevet 02/04-03 10:37 | Jeg synes et spil som Cosmic Smash er meget overset.... | Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
|
|
|
Born2Play | Skrevet 02/04-03 11:44 | Trickstyle er genialt! Det spil solgte Dreamcast til mig (På trods af at jeg aldrig købte det!). | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
Cronoss | Skrevet 02/04-03 20:10 | Maken X er, som Daniel siger, et fantastisk spil.
Stemningen er virkeligt fed, og hele ideén med at kunne overtage fjenderne er suveræn. Styringen minder faktisk om den i Metroid Prime :)
Og så er det organiske sværd bare ALT for cool :D |
|
Mads | Skrevet 02/04-03 21:33 | Jeg synes tilgengæld Trickstyle sux, men ellers er jeg enig med Daniels liste.
Jeg skal have fat i Cool Cool Toon, især nu, hvor jeg ved at det understøtter maracas =) | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
quad | Skrevet 02/04-03 21:36 | Trickstyle og JSR gjorde mig varm på DC'en!
Igen set i trolspejlet :D |
|
Konsolkongen | Skrevet 02/04-03 22:00 | Ja personligt syntes jeg ikke der var meget ved maken x det var alt, alt for kort. Men spillet var bygget på en monster fed ide! | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Omen | Skrevet 02/04-03 22:13 | Giant Gram 2000 er bestemt heller ikke et ukendt spil, hvis man er wrestling fan. Jeg har selv spillet liggende, og når man først har vænnet sig til det, er det ret fantastisk. | Vote Ficus!
|
|