OuroborosSlay... | Skrevet 01/02-04 16:48 | RJK>
Det skal tilføjes at den ikke kommer, hvis man er bruger hos Geek Culture og logget ind. Måske det...?
Det ku' måske være det ;) | 元気ですか。
|
|
jaes | Skrevet 01/02-04 23:46 | Nogle gange når man går ind under en titel, så står der både købere under Samler og Handel. |
|
|
Konsolkongen | Skrevet 01/02-04 23:56 | Under de forskellige samler objekter kan man tilføje billeder af tingne.
Vil det sige at hvis der ikke findes noget billede af tingen så, bliver det sat som default?
Altså, bliver det så det billede som vil vises hos alle samlere? | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 02/02-04 00:02 | Men ville det ikke være en ide at brugerne kunne dette, så kunne de bruges som midlertidige, indtil i fandt nogle der var bedre? | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
RJK | Skrevet 02/02-04 00:05 | Eftersom brugerne ikke engang kan finde ud af at uploade profilbilleder af dem selv, så kan de næppe heller finde ud af at uploade coverbilleder, som vi ikke allerede har ;pp
Seriøst: Hvis nogen ligger inde med coverbilleder vi mangler, i ordentlig kvalitet, så er de velkomne til at kontakte mig. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
|
jaes | Skrevet 02/02-04 02:09 | RJK>
Under Samler skulle der stå dem, der har ønsket sig titlen og under Handel skulle der stå dem, der har en købsannonce på titlen.
Passer det ikke?
Det er sikkert rigtigt. Kan ikke huske det 100%, og kan ikke lige hurtigt finde et spil, hvor der er ønsker begge steder... |
|
Hardballer | Skrevet 02/02-04 02:13, rettet 02/02-04 02:13 | Kunne været fedt nok hvis man kunne sætte et billede ind af ens egen vare i handel. Altså et billede man selv har taget, til sin egen handel.. |
|
|
Hardballer | Skrevet 02/02-04 02:18 | Okay.. Må jeg have overset, så :) Well, sry ;) |
|
MrCase | Skrevet 02/02-04 06:03 | Delish design, guys...
En fin forbedring der også har hjulpet på navigationen
Herligt!
:) | Have you considered sucking less?
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 03/02-04 12:18 | Eneste klagepunkt fra mig! Man savner allerede at skrive: "Bump!" : ) | Home is where the hardware is..
|
|
Fozfer | Skrevet 03/02-04 15:40 | Jeg har nu 3 gange oplevet at besked ikonet blinkede, og der stod et 1-tal ud foran det, som når man får en besked. Men da jeg klikkede på det, var der ikke nogen ny besked. |
|
Naiera | Skrevet 03/02-04 15:42 | Det er din browser der ikke opdaterer ordentligt. Jeg oplevede det også i dag inde på skolen, hvor vi jo ikke lige kan smide Mozilla ind, på alle de computere vi brugere... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Fozfer | Skrevet 03/02-04 15:49 | Okay. Er Mozilla en browser eller hvad? |
|
Naiera | Skrevet 03/02-04 15:50 | Ja, en slags Netscape. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
SøgAArd | Skrevet 04/02-04 21:13 | Er jeg den eneste der ofte oplever 'slowdown' på menu-systemet? | Home is where the hardware is..
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 04/02-04 21:32 | Ja nemlig. Nogen gange er det som om, den lige skal loade først eller at den sidder i hak! | Home is where the hardware is..
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 04/02-04 21:52 | IE 6.0 | Home is where the hardware is..
|
|
|
psychomantis | Skrevet 04/02-04 22:27 | Jeg har tilgengæld ikke oplevet problemer og kører også IE. |
|
|