Wired Nicky | Skrevet 26/03-03 12:47 | Det er mange der poster her på Playright mange gange i løbet af dagen, også vil jeg, ud af min egne kedsomhed spørg, hvor er det i læser forummet fra? Er det fra arbejde, skole eller noget andet?
Personligt, arbejder jeg for tiden, for et amerikansk firma (jeg nævner ingen navne), hvor jeg laver teknisk support. Altså venter på at kunder skal ringe ind. Og da DK er forholdsvis lille marked, har vi ikke så mange kald, og en stor del af dagen går med at surfe rundt. | Lunch is for wimps.
|
|
Naiera | Skrevet 26/03-03 12:49 | Fra skolen (nu, blandt andet derfor jeg nogle gange er online tre steder på samme tid ;) og derhjemme, selvfølgelig ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
Playkid | Skrevet 26/03-03 12:52, rettet 26/03-03 12:52 | Ditto skole:)
I Multimedia timerne, og i frikvarterene...
...Ellers også derhjemme;) | Spiller nu: Halo 3
|
|
TL | Skrevet 26/03-03 12:56 | Jeg sidder foran en computer, med internet hele dagen. Så hvorfor ikke...
Men hvis jeg ikke gjorde, ville jeg sikkert tage på biblioteket, for at checke om der skulle være noget interesant... | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Søster Salsa | Skrevet 26/03-03 13:03 | Hjemme - meget få gange fra uni. Men da jeg sidder hjemme det meste af dagen, så bliver det naturligt nok mest herfra | Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
|
|
Mads | Skrevet 26/03-03 13:14 | Hjemme og fra arbejdet. | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
|
Rites | Skrevet 26/03-03 13:44 | Hjemme, skole og nogle gange arbejde. | » a winner is you «
|
|
|
|
|
|
Gatman | Skrevet 26/03-03 17:44 | Altid hjemme.
.. Meget, meget få gange fra skolen, hvis jeg har mellemtime. |
|
Poul | Skrevet 26/03-03 17:48 | Arbejde og hjemme.. |
|
flottenheimer | Skrevet 26/03-03 21:12 | Hjemme og arbejde. | · ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
|
|
Sumez | Skrevet 26/03-03 21:23 | Altid, hvis jeg kan komme til en computer uanset om det er hjemme eller på arbejdet ;) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Solaeg | Skrevet 26/03-03 21:47 | Derhjemme, og lige som Gatman, få gange hvis jeg lige får tid på skolen. |
|