Fox McCloud | Skrevet 22/01-04 18:59 | Jeg er på jagt efter en headphone adapter og sådan et beskyttende stykke plastic til skærmen af min SP (og egentlig også et par høretelefoner).
Hvor er det bedste sted at købe ovennævnte? Lik-sang? | (...)
|
|
Strifer | Skrevet 22/01-04 19:22 | Du kan købe en head-phone plugin af mig. Skriv evt. en besked hvis du er interesseret, den er i god stand. | XBL Gamertag: ZeNtiX
|
|
Fox McCloud | Skrevet 22/01-04 19:24 | Tak for tilbuddet. Jeg skriver lige en besked hvis det bliver aktuelt. | (...)
|
|
Darken | Skrevet 22/01-04 20:54, rettet 22/01-04 20:55 | EB-games har sådan en pakke med:
1x beskyttende plastik til skærmen
1x høretelefoner (der sættes direkte i)
1x taske med snor til GBA SP'en (og en slags snor til, jeg ikke helt har fattet)
1x adapter til bil-lighter-tingen
1x Et eller andet slags link kabel til GC
5x GBA spil etuier
mener den koster 200, 150 hvis man køber en GBA SP (eller bytter sig til en =)
EDIT: høretelefonerne har forresten vol kontrol på | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Fox McCloud | Skrevet 22/01-04 21:00 | Ikke et dårligt tilbud. Dog er der flere af tingene jeg vist ikke kan bruge til noget :) | (...)
|
|
boots | Skrevet 22/01-04 21:10 | Jeg har også set sættet i Føtex fornylig. Bilka har haft det - ved ikke om de har det mere.... Jeg kan ikke huske priserne.... |
|