Per S | Skrevet 13/01-04 17:24, rettet 13/01-04 17:27 | En af de første DVD anmeldelser af PAL udgaven af Santa Sangre er dukket op.
Jeg blev spurgt om jeg kendte andre DVD udgivelser af Jodorowsky's film. Nej, det gør jeg ikke.
Jeg har altid (i næsten 10 år) haft Santa Sangre som NTSC Laserdisc.
Læs anmeldelsen her: | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
Cronoss | Skrevet 13/01-04 17:34 | Hvor kan den købes? |
|
|
Star Soldier | Skrevet 13/01-04 17:46 | Tror jeg snupper en fra loaded247, men kan du sige om der er klippet i PAL versionen?, der står nemlig 117min og IMDB siger 123min, det lyder ikke af så meget, men det er ikke så fedt hvis der mangler 6min gore :)
loaded247 free shipping | 360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
|
|
|
Per S | Skrevet 13/01-04 18:10, rettet 13/01-04 18:12 | Den gamle Palace Video VHS udgivelse (samme cover som den nye PAL DVD) blev godkendt uden censurklip fra BBFC (UK censur).
Den nye master (DVD) fra Anchor Bay er også godkendt af BBFC uden censurklip. Den har samme længde som den gamle VHS udgave.
Da jeg selv har set PAL VHS udgave mange gange, og ejer den amerikanske NTSC udgave, uden at have observeret, eller nogensinde læst om censurklip i disse versioner, skyldes forskellen sandsynligvis PAL konverteringshastigheden, der gør filmen 4-5% hurtigere.
- ellers vent på en US udgivelse. | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
|
Mads | Skrevet 13/01-04 21:16, rettet 13/01-04 21:21 | Holy Mountain er dubbet version fra Absurd-Online, så det er vel ikke lige at foretrække.
EDIT: Forresten er Fando y Lis lige udkommet i en speciel edition, med dokumentaren "La Constellation" - den kan findes forholdsvist billigt over eBay, hvor jeg købte den. Modtog den igår, og den kan anbefales. | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
kidcaffeine | Skrevet 13/01-04 22:14 | Hm, havde ikke set at den var dubbet. Skandaløst, som de unge dubber alt nu til dags ;) |
|