|
APH | Skrevet 28/12-03 10:29 | Personligt stemte jeg på følgende spil:
Actionspil: Crimson skies (xbx)
Platformspil: Jak II (Ps2)
Sportspil: PES3 (Ps2)
Extreme sportspil: Amped2 (xbx)
Racerspil: PGR2 (xbx)
Adventurespil: Beyond good & evil (Ps2)
Rollespil: SW:KotOR (xbx)
First-person-shooter: Rainbow6:3 (xbx)
Kampspil: VF4 Evo (Ps2)
Originale spil: Eyetoy (Ps2)
Udvikler: UbiSoft
Udgiver: MS game studios
Dårligste spil: Tomb Raider: AoD (Ps2)
Bedste spil: Project Gotham Racing 2 (xbx) | Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
|
|
Naiera | Skrevet 28/12-03 12:00 | Det er så også muligt at stemme på årets bedste spil herinde... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Homer00 | Skrevet 28/12-03 12:04 | Har vi skam også gjort ; ) | Must eat - So cheap...
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 28/12-03 14:09 | hehe.. jeg kan godt lide at kung fu chaos også er nomineret som det bedste Kampspil...
i sær når det ikke har så meget med kampsport at gøre.. nok mere en platform/pary spil med en smag af kampsport..
Dog savner jeg SteelBattalion under Årets mest originale spil eller koncept | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
|
Naiera | Skrevet 29/12-03 16:44 | Det er vel i mangel på en "årets største skuffelse"-liste... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
APH | Skrevet 06/01-04 01:15, rettet 06/01-04 01:15 | Afstemningen gav følgende resultat:
Actionspil:
Læserne: Max Payne 2 (27,8% af stemmerne)
Redaktion: Max Payne 2
Platformspil:
Læserne: Jak II (33,9%)
Redaktion: SMB 2
Sportspil:
Læserne: Fifa 2004 (40,6%)
Redaktion: Top Spin
Extreme sportspil:
Læserne: SSX 3 (44,4%)
Redaktion: SSX 3
Racerspil:
Læserne: Need 4 Speed: Underground (30,8%)
Redaktion: Project Gotham Racing 2
Adventurespil:
Læserne: Zelda TWW (37,3%)
Redaktion: Beyond good & evil (Fik 5% af læsernes stemmer)
Rollespil:
Læserne: Star Wars: KotOR (56,4%)
Redaktion: Star Wars: KotOR
First-person-shooter:
Læserne: Rainbow Six:3 (25,4%)
Redaktion: XIII
Kampspil:
Læserne: Soul Calibur II (50,3%)
Redaktion: Kung fu chaos
Originale spil:
Læserne: Eye-Toy: (63,8%)
Redaktion: Eye-Toy
Udvikler:
Læserne: EA! (30,3%)
Redaktion: UbiSoft
Udgiver:
Læserne: EA (24%)
Redaktion: EA
Dårligste spil:
Læserne: Pop Idol (45,5%)
Redaktion: Tomb Raider: AoD
Bedste spil:
Læserne: Zelda TWW (20,1%)
Redaktion: Star Wars: KotOR | Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
|
|
dchang | Skrevet 06/01-04 08:52 | Eyetoy som årets mest originale spil, fatter jeg intet af. Jo det er da delvist originalt, men der er da minimalt gameplay i. Jeg ville mere kalde det en gimmick end et spil. | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
|
|
Okotta | Skrevet 06/01-04 12:22 | Udvikler:
Læserne: EA! (30,3%)
Få jer nogle andre læsere, Intertain Games - det der er meget pinligt. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
SeventhSun | Skrevet 06/01-04 13:11 | Det gælder vel for Intertains læsere, som det gælder for resten af samfundet: at mængden af folk ikke ved ret mange ting.
I det her tilfælde vil jeg gætte på, at langt de fleste af dem der har stemt, ikke ved hvad forskellen på en udvikler og en udgiver er.
Så hvis de synes Battlefield 1942 er fedt stemmer de på EA - selvom de burde have stemt på DICE. | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
quad | Skrevet 06/01-04 15:40, rettet 06/01-04 15:41 | Racerspil:
Hehe - Sødt :) |
|
|
Chrono | Skrevet 06/01-04 15:47 | Det er ikke min skyld... | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Konsolkongen | Skrevet 06/01-04 15:49, rettet 06/01-04 15:49 | Sad jeg også og tænkte på :)
Og XIII som det bedste FPS fatter jeg nu heller ikke.
(delvist til RJK) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
APH | Skrevet 06/01-04 15:59, rettet 06/01-04 16:01 | Wagner >
Racerspil:
Hehe - Sødt :)
Det kunne jeg heller ikke lade vær med at trække på smilebåndet over, ligesom af Fifa 2004 blev kåret som årets sports spil.
Hvad går der galt for folk, der stemmer på EA som årets udvikler? :) | Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
|
|
quad | Skrevet 06/01-04 16:05 | Konsolkongen >
Og XIII som det bedste FPS fatter jeg nu heller ikke.
Huh? Gennemspillet det? |
|
psychomantis | Skrevet 06/01-04 17:43 | Nu skal I ikke være så hårde mod "læserne", de stemmer tydeligvis på det de selv har prøvet, hvilket jo i sig selv er fornuftigt nok. At det de har prøvet så ikke ligefrem altid er det bedste, er jo så en anden sag. |
|
|
|
|