Darken | Skrevet 23/12-03 01:31 | .... f.eks. sammenlignet med 2'eren? mindes at have læst et review på 2'eren (som jeg har) der satte 1'eren i noget dårligt lys (som kamera vinkler m.m.) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Per S | Skrevet 23/12-03 01:37, rettet 23/12-03 01:40 | Devil May Cry er en hybrid af 3D action tilsat en stilsikker grafik og solid Castlevania atmosfære.
Devil May Cry 2 er en flad og skuffende oplevelse i forhold til originalen. Hvis man vil have mere af samme høje kvalitet som Devil May Cry, så anskaf dig Rygar (PS2). Et ligeså overset kvalitetspil som Beyond Good & Evil og tilsvarende fremragende. I hver sin genre selfølgelig.
- har set Rygar til et par hundrede i Fona for nylig. | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
Darken | Skrevet 23/12-03 14:10 | ah thx.. jeg HAR DMC2 men ikke 1'eren, så det vil sige 1'eren er bedre, og det lyder jo godt såå jeg har lige bestilt det via boomtowns shop. | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
RaGe | Skrevet 23/12-03 14:52, rettet 23/12-03 14:52 | 1'eren er klart bedre og desuden det bedste action spil jeg har prøvet på PS2'en indtil videre. Kan kun anbefale det! | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|