yokanabster | Skrevet 03/12-03 20:16, rettet 04/12-03 19:25 | Hej, nu ved jeg godt at det har været oppe at vænne et par gange før, men jeg spørger nu alligevel igen, da jeg ikke kunne finde svar i arkivet...
Hvilke webhotteler kan i anbefale, det skal selvfølgelig understøtte alle de ting som et normalt webhotel skal, asp eller php, ssi, osv.
Og foresten hvordan fungerer side opdateringer på et normalt webhotel? | soon the world will be one big computer
|
|
yokanabster | Skrevet 04/12-03 19:26 | Bump | soon the world will be one big computer
|
|
Calle | Skrevet 04/12-03 20:02 | Freepaq.dk, de er billige gode og med ligeså meget plads som du ønsker. |
|
yokanabster | Skrevet 04/12-03 20:31, rettet 04/12-03 20:38 | Okay...men hvordan foregår uploadninger/opdateringer?
Kan man online lige gå ind og rette lidt i en fil?
Edit:
Freepaq's side virker umideelbart lidt havfærdig, hør mere linket virke ikke men ellers tiltaler det mig med ubegrænset plads....betyder det at jeg kan fylde 3gb på en side??? | soon the world will be one big computer
|
|
Calle | Skrevet 04/12-03 20:51 | Altså du har din ftp mappe og du kan ikke bare redigere i filerne i den mappe, du skal have filerne på Pc'en før du kan rette i dem, og så kan du oploade dem...og ja du skulle meg tgerne kunne fylde 3 gb op, jeg har ikke prøvet det så jeg ved det ikke. |
|