yokanabster | Skrevet 29/11-03 16:57 | Hvor meget skal jeg give for en sms med tilhørende joypad og 2 spil, det ende er et michael jackson spil??
Vi har ingen anelse om prisen!
På forhånd tak! | soon the world will be one big computer
|
|
|
yokanabster | Skrevet 29/11-03 23:28 | Okay så bliver det en 150 kroner sedl for en sms 1, han har alligevel 3 så deeeet...Foresten er der indbygget spil i både 1'eren og 2'eren? | soon the world will be one big computer
|
|
|
Mads | Skrevet 30/11-03 00:31 | På 1'eren skal du holde D-pad "op" og trykke på knap 1 og 2. Så starter et lille minigame hvor du skal dirigere en snegl gennem forskellige labyrinter.
På 2'eren skal du ikke trykke noget, der er det spillet Alex Kidd in Miracle World. | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
|
Mads | Skrevet 30/11-03 00:59 | Jeg tror at Hang-On (og andre) først kom på senere hen, altså noget officielt fra Sega. Mens labyrintspillet var på alle fra start, hvor der altså ikke "officielt" var et built-in game, men mere bare en lille ekstra.
Ja, det er rigtigt, Sonic var også på nogle 2'ere, det havde jeg glemt. | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
|
|
Calle | Skrevet 30/11-03 09:31 | PÅ min sms 1'er så skal jeg bare starte uden et spil i og så starter alex kidd in miracle world. Og jeg havde også en der bare gjorde det med Hang On. |
|
MarcK | Skrevet 30/11-03 16:54, rettet 30/11-03 23:27 | På den ældste udgave af Sega Master System'et var der ingen indbyggede spil, udover "labyrintspillet" (kendt som Snail Maze). Senere valgte Sega at kopiere et spil til BIOS'en, istedet for at lade dem følge med på cartridges i pakken. Spillene var:
* Alex Kidd in Miracle World (Inverterede knapper ift. cartridge-versionen. Uden Snail Maze)
* Hang On
* Hang On / Safari Hunt
* Missile Defense 3-D
På SMSII'en findes Snail Maze derimod ikke. Men man kan finde følgende spil indbygget:
* Alex Kidd in Miracle World
* Sonic the Hedgehog
Spillene starter hvis intet cartridge eller card er registreret. |
|