majjoha | Skrevet 21/11-03 16:22 | Jeg ved jeg ikke er den eneste her på Play:Right der har det lidt som mig selv. Vil da lige fortælle jer om min oplevelse..
Jeg har i et lille stykke tid ikke haft lysten til at bruge penge på spil eller spille dem, jeg føler mere jeg bare skal bruge mine penge på mig selv men på en lidt anden måde - altså f.eks. på at tage mig selv i biografen og se et eller andet. Jeg føler lidt at jeg bør give gaver til mine venner og min famillie, lidt som om man ikke har man dage at leve i.
Andre der har det lidt som jeg? |
|
kidcaffeine | Skrevet 21/11-03 16:24, rettet 21/11-03 16:25 | Lige for tiden bruger jeg en stor del af mine penge på spil, men jeg ved godt hvad du mener... Mit pengeforbrug er som regel delt op i 3 faser:
Spil - Plader - DVD'er
Det skifter lidt mellem de tre... Og dertil kommer naturligvis den obligatoriske druk, der følger med alle tre |
|
Marcus | Skrevet 21/11-03 16:42, rettet 22/11-03 12:31 | Synes ikke jeg bør bruge nogen penge på spil og konsoller overhovedet, og heller ikke for mange på DVD'er. CD'er er iorden men generelt bør jeg spare penge op til vigtigere sager som fx. lejlighed og den slags, man skal jo vænne sig til at klare sig selv.
Og så skulle jeg også gerne få lidt ekstra penge så jeg kan melde mig ind i Greenpeace eller WWF. Noget der støtter natur og dyr hovedsageligt. De har det ikke så godt som os og de er præcis det samme værd.
<EDIT> Skrivefejl rettet :) |
|
tas | Skrevet 21/11-03 16:47 | Jeg har sådan en lille regel med, at jeg hver måned afsætte 350 kr til køb af et nyt spil.
Det er så også det eneste spil jeg køber i løbet af den måned, og det plejer altid fint at slå til.
Ud over det, bytter jeg selvfølgelig mig også frem til noget ind i mellem.
Men så er der altid råd til lidt extra...Bif tur med kæresten, et par nye sokker...en CD.
Og jeg bliver heller aldrig helt træt af at spille, da jeg ikke får "spil-stress" (for mange uspillet spil på hylden). | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Born2Play | Skrevet 21/11-03 18:09, rettet 21/11-03 18:10 | Tas: Hvor mange konsoller har du?
Edit: Duh! Samler :-D | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
Zzap! | Skrevet 21/11-03 18:43 | Mysterious >
Synes ikke jeg bør bruge nogen som helst penge på spil og konsoller overhovedet, og heller ikke for mange på DVD'er. CD'er er iorden men... etc.
:D He he! Dagens post! | Born to kill space
|
|
Andy | Skrevet 21/11-03 20:24 | Matt >
Jeg ved jeg ikke er den eneste her på Play:Right der har det lidt som mig selv. Vil da lige fortælle jer om min oplevelse..
Jeg har i et lille stykke tid ikke haft lysten til at bruge penge på spil eller spille dem, jeg føler mere jeg bare skal bruge mine penge på mig selv men på en lidt anden måde - altså f.eks. på at tage mig selv i biografen og se et eller andet. Jeg føler lidt at jeg bør give gaver til mine venner og min famillie, lidt som om man ikke har man dage at leve i.
Andre der har det lidt som jeg?
Ja, jeg har PRÆCIST ligesom dig!;0) - jeg vil gerne spille/købe spil, men jeg KAN bare ikke!...mystisk!... | Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
|
|
majjoha | Skrevet 21/11-03 20:26 | Jeg har ikke lyst så vi har det ikke ens Floremelis.. ;) |
|
Marcus | Skrevet 22/11-03 12:32 | Zzap!>> :) godt at komme ud med det :) |
|