Pieyanthikos | Skrevet 08/11-03 00:19 | Ja, ville bare lige sige, at der er Animatrix på TV Danmark 1 lige nu, og det fortsætter til 01.45. |
|
JAA | Skrevet 08/11-03 01:45 | Jeg fik set det meste af det. Et par af afsnittene led lidt under det korte format, men ellers var jeg faktisk meget positivt overrasket. |
|
|
TL | Skrevet 08/11-03 05:27 | Hvorfor er der ikke nogle der har sagt det noget før... Det ville jeg gerne have set... (Ser næsten ikke TV mere) | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
dchang | Skrevet 08/11-03 08:10 | Jeg fandt osse først ud af det ret sent, nåede at se den sidste halve time. Men godt initiativ. | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
Andy | Skrevet 08/11-03 10:28 | Fuck! jeg nåede ikke at se det! | Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
|
|
|
Rites | Skrevet 09/11-03 00:53 | Ja, sgu!
Animatrix er rigtig fed. Den forklarer sgu mere end Reloaded og Revolutions tilsammen :P | » a winner is you «
|
|
Amby | Skrevet 09/11-03 06:00 | nej.
den forklarer noget andet end reloaded og revolutions tilsammen.
fat det. | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
MrCase | Skrevet 09/11-03 07:24 | Dark-Light >
nej.
den forklarer noget andet end reloaded og revolutions tilsammen.
fat det.
hey, klåge-åge, den tror jeg vi er med på. :)
det var ikke for at sige at de handler om det samme, men om hvor informative de respektive produktioner er... | Have you considered sucking less?
|
|
Rites | Skrevet 09/11-03 08:44 | Godt der er nogen tilstede, som kan hjælpe Dark-Light med fortolkningen af det danske sprog :) | » a winner is you «
|
|
T.REX | Skrevet 09/11-03 10:17 | P*S.....jeg nåede ikke at se det. | One PS2 to rule them all
|
|