Svovlmunk | Skrevet 30/10-03 17:57 | Jeg ved slet ikke hvordan Super Brugsen kan gøre det, men de havde IGEN et super tilbud på spil.. denne gang ikke til 50 kr/stk men til 20 kr/stk!!
Jeg nåede at skaffe Super Smash Bros: Melee + Luigis Mansion... Det var desværre så også alt der var tilbage, men jeg klager nu ikke!!! |
|
|
MrCase | Skrevet 30/10-03 18:07 | you are f*ing sh*ing me!
Det skal da blive løgn!... hold da op. Ja det er da godt nok billy! | Have you considered sucking less?
|
|
danniman2002 | Skrevet 30/10-03 18:08 | Svovlmunk >
Jeg ved slet ikke hvordan Super Brugsen kan gøre det, men de havde IGEN et super tilbud på spil.. denne gang ikke til 50 kr/stk men til 20 kr/stk!!
Jeg nåede at skaffe Super Smash Bros: Melee + Luigis Mansion... Det var desværre så også alt der var tilbage, men jeg klager nu ikke!!!
Hvilken superbrugs var det? Er det i kbh? | Xbl-gamertag: "badman DK"
|
|
tas | Skrevet 30/10-03 18:09 | Heh i min Kvickly Extra hvor de ellers ikke har haft noget GC i et par måneder har de lige fået 4 spil.
Metroid Prime sælger de til 449 hvor der så står spar 100 kr.
Sjovt nok, siden det mindst er 4 måneder siden de sidst havde netop det spil stående.
Svindel! Humbug!...okay, løb af med mig, men alligevel... | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Naiera | Skrevet 30/10-03 18:10 | Prøv næste gang at bruge tråden "Aktuelle spiltilbud". | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
The Bruce | Skrevet 30/10-03 18:13, rettet 30/10-03 18:53 | Svovlmunk >
Jeg ved slet ikke hvordan Super Brugsen kan gøre det, men de havde IGEN et super tilbud på spil.. denne gang ikke til 50 kr/stk men til 20 kr/stk!!
Jeg nåede at skaffe Super Smash Bros: Melee + Luigis Mansion... Det var desværre så også alt der var tilbage, men jeg klager nu ikke!!!
Shite you shit-shattin bugger! Luigi's Mansion til en 20-las- det er forhåbentligt en dårlig (men på samme tid- grænseoverskridende) joke! Har der på noget som helst tidspunkt været et lignende tilbud i Aalborg-området?!
Nogen som ved det? | "I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
|
|
Svovlmunk | Skrevet 30/10-03 18:33 | Naiera >
Prøv næste gang at bruge tråden "Aktuelle spiltilbud".
Det skal jeg huske. Sorry. |
|