TL | Skrevet 17/03-03 12:05 | Er der andre end mig der oplevede et strømnedbrud her i fredags??? | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Poul | Skrevet 17/03-03 12:49 | Fredag morgen cirka kl. 4.00 røg strømmen hos mig i Kolding. |
|
TL | Skrevet 17/03-03 15:09 | Jeg sad og spillede over LAN i fredags. Men så røg strømmen tre gange kl:20.00-20.15 og så gik serveren ned, og da vi ikke kunne få en admin til at lave det, måtte vi lave om på netværket, med de 2 hub´s vi havde. Men det er ikke nemt uden et krydset kabel. Så det var der en der kørte hjem efter osv...
Så tog jeg til Konsol Træf, hvor alt heldigvis duede :] | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
zpeakerz | Skrevet 17/03-03 21:10 | Ikke i fredags, men mandag den 17/3 omkring 13:00 - 14:00 var der total strømnedbrud! Ved ikke hvor langt det strakte, men vist nok på hele amager! Vi missede en hel time i skolen (jeg er 15 og går i 9 klasse)! | Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
|
|
3of19 | Skrevet 17/03-03 21:40 | Det var ikke på hele Amager, kun omkring Tårnby svjv. |
|
TL | Skrevet 18/03-03 09:53 | RJK >
Det må så have været et andet konsoltræf end KT5... ;p
Det var oppe på min skole, hvor vi for anden gang forsøgte at gennemføre en spilleaften, uden held. :/ | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Sumez | Skrevet 18/03-03 10:38 | Jeg tror RJK hentød til at alt bestemt IKKE duede til konsoltræf ;)
Det var i hvert fald trist med projektoren, ligesom vi skulle til at gå amok og danse til Cartoons. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 18/03-03 11:46 | Så sørg for at test din (danse)måtte før afgang... eller bring evt. platformen. Nu har vi jo set Tekki (men jeg ville nu gerne have prøvet det) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
TL | Skrevet 19/03-03 14:42 | Sumez >
Jeg tror RJK hentød til at alt bestemt IKKE duede til konsoltræf ;)
Der var da strøm... Og hvad duede ikke, bort set fra projektoren?? | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Amby | Skrevet 19/03-03 14:48 | et fjernsyn og en toilethåndtag :) | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
Playkid | Skrevet 19/03-03 15:09 | Og for lidt Hustler;) | Spiller nu: Halo 3
|
|