|
Fox McCloud | Skrevet 27/10-03 19:41 | Jeg har ikke deres nye album, men var da ret begejstret for det forrige. Jeg kan ikke lige huske titlen på den single, som MTV voldspiller for tiden, men den er faktisk rigtig fed. Hvis resten af albummet lever op til den standard, kunne det være man skulle investere i det :) | (...)
|
|
dynamitedavo | Skrevet 27/10-03 21:50, rettet 27/10-03 21:50 | "12:51" er i hvertfald første single, så jeg går ud fra at det er den de spiller. den er også rigtig fed, og jeg kan kun sige ditto for resten af pladen. hvis du er i tvivl burde du lytte til det en gang, det skal nok overbevise dig ;)
/dd | Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
|
|
Fox McCloud | Skrevet 27/10-03 22:26, rettet 28/10-03 14:16 | Det er nemlig "12:51". Fed sang :) | (...)
|
|
Marcus | Skrevet 28/10-03 17:34 | Den er på vej til mig :) Har også deres første cd. Kan li' alle numrene på den. Hvilke/Hvilken er din favorit? |
|
dynamitedavo | Skrevet 28/10-03 18:18 | hvilket album eller hvilken sang? umiddelbart er det et dødt løb mellem room on fire og is this it. room... lægger sig stilmæssigt tæt op af debut'en, så man kan ikke sige at de har forandret sig synderligt. det er bare en ny samling lækre sange i den velkendte strokes stil med masser af catchy riffs og en veloplagt casablancas.
/dd | Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
|
|
Marcus | Skrevet 28/10-03 18:20 | ok :) Lyder rigtigt godt :) Da 1'eren er virkelig fed. Jeg tænkte på 1'eren. Egne favoritter...hmm Soma, New York City Cops og The Modern Age. En af dem jeg mindst kan li' er faktisk "Last Nite" :) |
|
Marcus | Skrevet 04/11-03 08:34, rettet 05/11-03 20:42 | Nu har jeg også fået hørt den igennem nogle gange.
Synes musikken er hårderde, mere varieret & mere kompakt end "Is this it" som jeg synes der er lidt mere gang/glæde i.
Så alt i alt foretrækker jeg "Is this it" men "Room on Fire" er bestemt også en god cd.
Min foreløbige konklusion :)
<EDIT>
Kan også bedre li' den anden fordi den får mig til at få lyst til både at spille trommer og guitar da begge dele lyder rigtig fedt, specielt i numre af The Strokes (Disse kvaliteter kan dog også findes hos andre bands) (Fx. synes jeg Duran Duran - Girls on Film er lidt i den stil også) |
|