Et tak til alle deltagere for et godt arrangement.
Som arrangør er man vel ikke ret objektiv, men på trods af alt for mange uheld, som vi ingen skyld havde i, synes jeg det var et meget godt træf. Fantastisk stemning og god variation i gode spil (nej, der blev stort set ikke spillet Halo ;)).
Et personligt højdepunkt var min ekstremt lige kamp med Sumez i Typing Of The D... Se hele indlægget
Et tak til alle deltagere for et godt arrangement.
Som arrangør er man vel ikke ret objektiv, men på trods af alt for mange uheld, som vi ingen skyld havde i, synes jeg det var et meget godt træf. Fantastisk stemning og god variation i gode spil (nej, der blev stort set ikke spillet Halo ;)).
Et personligt højdepunkt var min ekstremt lige kamp med Sumez i Typing Of The Dead, men fire player GigaWing 2 var også en overraskede god oplevelse. Mars Matrix, Virtua Tennis, PES og PowerStone 2 bliver jeg heller aldrig træt af.
Til næste gang håber jeg at vi kan undgå dumme uheld og gøre lidt mere fælles (og bedre) omkring spisning ala KT4.
Alt i alt tror jeg nu, at vi er ved at skyde os ind på, hvad der gør KT-arrangementerne gode og vil kunne fokusere mere på disse.
Og så vil jeg slutte af med at sige, at det var sejt af københavnerne og fynboen at tage turen. Jeg beklager at vi ikke fik lavet en ordning omkring rejseudligning denne gang (jeg var lidt naiv omkring det punkt), men lover at det kommer på plads til næste gang.
Forvent billeder inden for nærmeste fremtid.
|