RJK | Skrevet 17/03-03 00:12, rettet 17/03-03 00:38 | Found:
IMac strømforsyning (MIKA-L?)
Microsoft USB mus (MIKA-L?)
Dreamcast RGB kabel (Dark-Light?)
Mærkeligt composite + lyd -> lyd + mærkelig composite kabel (???)
PS2 æske (Fizban?)
DDRMAX 6th PS2 (MIKA-L?)
Disce:
Akira Sampler DVD 1 + 2 (MIKA-L?)
Ghost In The Shell DVD (MIKA-L?)
System Of A Down (Regn?)
Systme Of A Down (Regn?)
Sorten Muld (Regn?)
Linkin Park (Regn?)
En-eller-anden-cd (MIKA-L?)
(Og nu ved vi så, hvordan MIKA-L fik plads til sin Tekki-controller - han smed bare alt andet... ;)) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
RJK | Skrevet 17/03-03 01:21 | Vi fandt så IKKE kameraet under oprydning, så mon ikke nogen har fået det med hjem på en måde?
Og så fik jeg et strømkabel (Philips-type) for meget med hjem. Om det så går op for det jeg mistede til KT3-4-stykker eller nogen savner det for vildt, må vi lige finde ud af... | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Regn | Skrevet 17/03-03 07:49, rettet 17/03-03 07:50 | Ligger alt det glemte i klubhuset?
Og ja de anførte cd'er er mine.
Og den der ps2 æske er vist ret sikkert også Jonas's kan huske han havde en med, og jeg havde ikke nogen med tilbage :) | .regnen.
|
|
MIKA-L | Skrevet 17/03-03 11:33 | RJK >
(Og nu ved vi så, hvordan MIKA-L fik plads til sin Tekki-controller - han smed bare alt andet... ;))
Ja okay, måske havde jeg (lidt) for travlt med at komme afsted med den kønne unge pige, der pludselig befandt sig i lokalet - så kan jeg lære det, man kan ikke både have mel i munden og puste samtidig, eller noget,,,, | » Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
|
|
Amby | Skrevet 17/03-03 13:09 | Grundet manglende internet derhjemme kan jeg kan svare sporadisk.
Jeg har ikke pakket ud endnu men checke det i løbet af dagen og melder tilbage :
if ($internet) { echo "i aften"; }
else if (!$internet) { echo "i morgen"; } | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
|
Playkid | Skrevet 17/03-03 15:24 | Jeg er lidt i tvivl.
Jeg mangler 1 stk. MotoGP som i hvertfald ikke lå i æsken da jeg tog det med tilbage, men hvis Hauke slet ikke fik det med til KT#5, så ligger det hjemme hos ham selv;) | Spiller nu: Halo 3
|
|
Amby | Skrevet 17/03-03 19:42 | RJK >
Found:
Dreamcast RGB kabel (Dark-Light?)
Det er ikke min. (Stadig ingen internet :/) | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
Naiera | Skrevet 17/03-03 19:55 | Så må det næsten være mit, hvis altså det er originalt, men jeg mindes altså ikke at have medbragt et, men det lå mistænksomt tæt på min andre sager i starten af træffet... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
Naiera | Skrevet 17/03-03 20:54 | Det mindes jeg overhovedet heller ikke der gør på mit, så det må vel være mit :) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
|