TK | Skrevet 12/10-03 19:29, rettet 12/10-03 19:30 | Er dette "udskudte spil" endelig kommet? Jeg har nu ventet siden en gang i juli hvor det fik første realese dato, blev så flyttet til august, ja så til lidt senere i august derefter september -ja og nu har vi jo OKTOBER! Hvad sker der egentlig!?! Jeg har ringet rundt, men ikke rigtig nogen brugbare svar-fik jeg! Så jeg spørger nu jer... Er det kommet? Og hvor? :-( (ja det drejer sig om pro beach soccer til xbox :-) ) |
|
|
TK | Skrevet 12/10-03 19:44 | ja har læst dem alle... det er ik for godt, men har prøvet en demo i tyskland, og jeg er fodbol fan, og sys det var meget fedt... :-) |
|
King Chaos | Skrevet 12/10-03 20:46 | Jeg synes ikke det er skide imponerende... men ja, det er kommet... vent, og køb Pro Evo 3 |
|
|
|
|
TK | Skrevet 13/10-03 09:37 | vente på pro evo. det er ikke sikkert det kommer til boxen? Men jeg venter også på fifa... |
|
Poul | Skrevet 13/10-03 10:27 | Hvis du ikke har en PS2, så køb en. Pro Evo alene er grund nok at købe en PS2, hvis man interesserer sig for fodboldsspil. |
|
APH | Skrevet 13/10-03 16:18 | Man kunne jo også nøjes med at købe PC versionen, men så skal man også vente yderligt 5 uger på spillet...hvilket dilema
Jeg valgte at købe en ps2 udelukkende for dette spil:) | Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
|
|