Pieyanthikos | Skrevet 03/10-03 20:42 | Ja, ville bare lige vise lidt fra det kommende Donkey Konga. Det bliver hermed det spil, som jeg vil glæde mig mest til. Regner med en JPN-bestilling, med trommer og det hele...
Donkey Konga nyhed! |
|
Star Soldier | Skrevet 03/10-03 21:11, rettet 03/10-03 22:17 | Guaaargh, endnu et tromme spil, trom trom klap klap....
Virker en del som Taiko no tatsujin (arc/ps2) som jeg ikke var så vild med.
Edit:
Lige en track listing til spillet, der er en håndfuld titler som lyder gode:
Pop
- Momoiro Kanaomoi
- Colors
- Ashita Gaorusa
- Fly High
- Desire ~Jounetsu~
- Koi no Dance Site
- Minimoni Janken pyon!
- Shake
Latin
- Mashu qué nada
- Mambo n°5
- La Bamba
TVCM
- Ai no Uta (Pikmin)
- Densetsu no Starfi
Game
- Super Mario Theme
- Monkey Rap
- Donkey Konga Theme
Anime
- Kirby
- Hamtaro tottokouni
- Advance Adventure (Pokémon)
- Maniaeru Hi made
- Kaze no Lalala
- Galaxy Express 999
Enfants
- Ookina Ko Tokei
- Clarinette Kowashichatta
- Mori no Kuma-san
Classique
- Danse Hongroise
- Marche Turque
Folk
- Oklaoma Mixer
TV
- Ashita he no Tobira
- Hyokkori Hyonin Shima
- We are the One
- Love Somebody
Off. site | 360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
|
|
Naiera | Skrevet 03/10-03 21:16 | Tænkte lige at jeg ville til at klage over, at jeg ikke engang var nået til Taiko no Tatsujin ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
flottenheimer | Skrevet 03/10-03 23:19 | Hurra! Rygtet om tromme controllerne var sandt! Jeg glæder mig rigtig, rigtg meget. Endelig kommer der da bare lidt gang i spil-med-specielle-controllers genren på GC.
Lad os håbe at spillet er import venligt. Hvad angår tekst, altså. | · ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
|
|
Pieyanthikos | Skrevet 03/10-03 23:30 | Ja, håber også man kan finde rundt i menuer m.m.
Fandt også lige priser under "kommentarer" på siden jeg linkede til. 6800 Yen for spillet med trommer, dvs. ca. 390,-. Portoen bliver måske lidt stor, men det gør ikke det store i forhold til priser på spil herhjemme. |
|