neros | Skrevet 23/06-15 17:32, rettet 23/06-15 17:33 | Hey..!! Hvor får i lavet de kopper henne? De er satme flotte :D | Bashful Neophyte
|
|
Beano | Skrevet 23/06-15 17:59 | CEWE laver dem for Bilka hvor man kan bestille dem (bilka.dk). Har skrevet om det længere oppe :) |
|
Muerto | Skrevet 24/06-15 18:01 | RJK>
Select your Monkey!
I spy Star Wars Pod Racer..
Cool feature med det joystick! |
|
millennium | Skrevet 24/06-15 19:15 | Ha ha fedt!!
Jeg modtog også lidt 64'er kræs:
Yie ar Kung Fu
Mercenary
Little Computer People
Alle i god stand med clam cases og manualer | The medium is the message.
|
|
Odin | Skrevet 24/06-15 20:12, rettet 24/06-15 20:13 | millennium>
Little Computer People
Alle i god stand med clam cases og manualer
Ha! Mit er i LP-cover. One-upmanship, holmes!
Men fed høst uanset hvad. ^_^ |
|
|
|
millennium | Skrevet 25/06-15 19:45 | Mere til bib-bib samlingen:
Donkey Kong Jr. Game&Watch
Trojan Horse fra Gakken. | The medium is the message.
|
|
3of19 | Skrevet 26/06-15 13:58 | Woolly World med Amiibo :)
Så nuttet!
Nåede kun at spille to baner inden arbejde. Solidt Yoshi indtil videre, men kunne godt have ønsket mig en mulighed at ændre knapper. |
|
Sonic | Skrevet 26/06-15 18:31 | Ja det kom også her :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
|
Beano | Skrevet 01/07-15 20:51 | Jeg er ikke den store Vinyl Pop fan, men kunne ikke stå for disse...
|
|
Darkbeat | Skrevet 02/07-15 13:35 | Inspireret af Beano's kopper fik jeg lavet et par T-shirts :)
Designet er baseret på den dér "Pulse Label" der er på de første par Famicom spil der udkom
|
|
|
|
Marvel-Man | Skrevet 05/07-15 11:59 | Et lille udpluk af hvad jeg fandt på et loppemarked i går :c)
Komplet Bamse og The Mask samt Stjernesheriffen og Rumekspressen 1+2 (1. udgivelse)
Olympics, Asterix og Wonder Boy er komplette med manual og maskinen er født med Sonic
Og til sidst en Roadstar VCP-600 med en fortid som Moviebox (den skal renses og testes i løbet af ugen)
| GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
Odin | Skrevet 05/07-15 13:20 | Marvel-Man>
Rumekspressen 1+2 (1. udgivelse)
Ååååh. Leiji Matsumoto.
En eller anden clueless forælder havde lejet Rumekspressen og en moviebox til en børnefødselsdag i min klasse da jeg var 8-9 år gammel. Jeg kan stadig huske hvordan både jeg og flere af mine klassekammerater blev kørt stortudede hjem efter dén oplevelse. Kæft, hvor var den dog sørgelig.
Jeg har til dato stadig ikke turdet genbesøge den til trods for min hang til melankoli og Matsumotos særprægede, smukke stil. |
|
Naiera | Skrevet 05/07-15 13:24 | Galaxy Express 999 er ellers en højt elsket serie. Blev alle 113 afsnit virkelig udgivet på VHS i Danmark? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Sumez | Skrevet 05/07-15 13:32 | Er der nogensinde en dansk udgave af en tegnefilmsserie der er blevet udgivet i en tilnærmelsesvis komplet udgave på VHS? :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Odin | Skrevet 05/07-15 13:55 | Naiera>
Galaxy Express 999 er ellers en højt elsket serie. Blev alle 113 afsnit virkelig udgivet på VHS i Danmark?
Heck no. En håndfuld skamklippede episoder der fik en tur i blenderen og blev til et par "film".
Som med alt andet animation i firserne blev det jo bare betragtet som billig underholdning til børn, så der blev set stort på kontinuitet og forlæg. Levetiden blev selvfølgelig dikteret af salget, der igen (især fra midtfirserne og frem) blev dikteret af, om man kunne sælge tilhørende legetøj. |
|
Darkbeat | Skrevet 05/07-15 15:54 | Gad vide om det er den samme børnefødselsdag jeg var til. Jeg kan ihvertfald huske at vi var til én hvor der var en eller anden anime som ikke gav nogen mening overhovedet, fordi det var et eller andet rodet "space opera" halløj, men det har muligvis været Gundam. |
|
Sumez | Skrevet 05/07-15 15:59 | Har Gundam nogensinde været udgivet eller vist i Danmark? Det tætteste jeg husker som barn må være Cyborg 009 | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Naiera | Skrevet 05/07-15 16:06 | Hverken Galaxy Express eller Gundam er for børn. Måske SD Gundam, og så er Wing for tweens. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
Naiera | Skrevet 05/07-15 19:27 | Ikke på den måde. Jeg tror bare ikke, at børn vil få en skid ud af at se det :) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Odin | Skrevet 05/07-15 19:50, rettet 05/07-15 19:56 | Du kan tro vi fik noget ud af det. Uhelbredelige ar på sjælen. |
|
Jmog | Skrevet 05/07-15 22:40 | Ar på sjælen bygger karakter! |
|
Darkbeat | Skrevet 05/07-15 23:21, rettet 05/07-15 23:25 | Noget af det første anime jeg så var Urotsukudoji: Legend of the Overfiend, så jeg tror jeg har fået de ar jeg skal have, tak :D
Jeg fik et vred Neo Geo Pocket Color spil ind af døren igår. Det er en lækker maskine!
*EDIT* Var der ikke også noget med at Silver Fang lignede lidt en børnefilm på coveret, men var sådan helt brutal?
|
|
Konsolkongen | Skrevet 05/07-15 23:29, rettet 05/07-15 23:33 | I Silver Fang bliver en bjørn skudt lige i centralnervesystemet. Så jo, der er fart på :)
Og det er faktisk hele serien opsummeret i én enkelt sætning, ingen pis. Jeg elskede det som barn. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Jmog | Skrevet 05/07-15 23:46 | @Darkbeat
Skønt stick på den maskine. Og batteritiden er åndssvagt god. 40 timer på et par AA. |
|
|
|
amnesia | Skrevet 07/07-15 11:42 | Rigtig god læsning dér!
- interessant fra start til slut, hvorfor jeg også fik tygget mig igennem den på ganske kort tid for et par år siden. | Græsset ER grønnere på den anden side!
|
|
|
|
|
enfen | Skrevet 08/07-15 20:50, rettet 08/07-15 20:51 | Batman: Arkham Knight (ps4)
Dragon Age: Inquisition (ps4)
Lego Marvel Super Heroes (ps4)
Lego The Hobbit (ps4) | What is the Matrix?
|
|
Odin | Skrevet 08/07-15 21:57 | enfen>
Batman: Arkham Knight (ps4)
Dragon Age: Inquisition (ps4)
Lego Marvel Super Heroes (ps4)
Lego The Hobbit (ps4)
Stereo Studio-udsalget? |
|
enfen | Skrevet 08/07-15 22:23 | Yes. Men de har ikke været forsinket. Fik dem i sidste uge (mener det var tirsdag) :) | What is the Matrix?
|
|
|
|
RJK | Skrevet 11/07-15 13:02, rettet 11/07-15 13:02 | Der er/var ikke noget alternativ til bagprojektion i 50" 4:3. Så den slags er altid bagprojektion. Og ja, de er normalt altid godt brændte, når de har kørt til arcadebrug i et årti.
Så når man har mange af dem, er det godt at man har mange ikke-brændte reservedele :) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Xiwana | Skrevet 11/07-15 14:59 | Endelig - og så endda på dansk!
| [inspirational quote here]
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 11/07-15 20:32 | RJK>
Der er/var ikke noget alternativ til bagprojektion i 50" 4:3. Så den slags er altid bagprojektion. Og ja, de er normalt altid godt brændte, når de har kørt til arcadebrug i et årti.
Så når man har mange af dem, er det godt at man har mange ikke-brændte reservedele :)
Er skærmen tilsluttet med 31kHz VGA? I så fald kunne man måske udskifte skærmen med en LCD hvis de er til at finde i de størrelser i 4:3. At dømme ud fra kabinettet ser det ikke ud til at være en umulig opgave :) Det ville i hvert fald give et meget bedre billede, men det ville selvfølgelig ikke være originalt. Men rigtig fed maskine :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
RJK | Skrevet 11/07-15 21:36 | De fleste af slagsen er medres, men Naomi er VGA. Og de er ikke til at finde i de størrelser i 4:3, nej. Derfor bliver de fleste arcademaskiner med storskærme skrottet eller ødelagt med 16:9 fladskærme. Alle spillene med lyspistol kan heller ikke bruge en fladskærm. Og derfor indsamlede vi netop erstatningsrør til dem, mens tid var. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Konsolkongen | Skrevet 11/07-15 21:53 | Du har nok ret i at LCD ikke findes så store uden de er 16:9. Jeg mener dog der findes et Pioneer plasma i 50" og 4:3. Bare til information, hvis i en dag er nødt til at kigge efter andre skærme til maskinen.
Og de er naturligvis også sårbare overfor burn, men er omvendt så også langt bedre skærme trods alt :)
Virker lyspistolspil på en bagprojektions-skærm, uden spejle, sensorer og hvad har vi? | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 11/07-15 22:14 | Prøv at checke den her video fra The Last Gamer. Han udskifter en projektionsskærm på en Star Wars Arcade med en Phillips LCD, som giver et ret godt resultat, men selvfølgelig må man man kompromis med størrelsen på billedet og det vil heller ikke virke med lyspisolspillene.
Anyway, jeg syntes som sagt det er et ganske hæderligt resultat til det spil
https://youtu.be/INLpKBbb5SI?t=3m8s |
|