Post Opkrævning på pakker fra Lik-sang
| Reply |
SeventhSun | Skrevet 26/09-03 10:11 | Jeg har bestilt to kabler fra lik-sang.
Pakken er kommet til mit posthus i går, så jeg kan hente den i dag.
Til gengæld står der på min seddel, at der er et Post Opkrævnings gebyr på 124 kr.
Det undrer mig for det er ikke sådan det normalt har foregået med de pakker jeg har skulle betale told for.
Normalt får jeg et brev fra Told & Skat om at de har standset min pakke, og at jeg skal dokumentere hvad indholdet er, og evt. om der skulle være en grund til at jeg ikke skulle betale told af det.
Så er der nogen der har prøvet at skulle betale PO for pakker fra lik-sang? | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
Naiera | Skrevet 26/09-03 11:00 | Når de kræver at du gør rede for hvad det er de har stoppet, så er det fordi de ikke havde nogen faktura at gå ud fra. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Clair Obscur: Expeditio...
|
|
MasterChief | Skrevet 26/09-03 12:11 | Jep, det er helt normalt at Postdanmark opkræver told&skat. De andre gange hvor din pakke er blevet tilbageholdt, har den garanteret ikke været værdisat. | Amiga never dies
|
|