Jeg forstår udmærket dRxL's reaktioner. Det er indlysende at ingen bryder sig om at der foregår skjulte diskussioner, som man ikke har adgang til. Jeg vil derfor heller ikke forsøge at modargumentere noget af det du siger, Daniel, for du har jo ret.
Men samtidig må jeg også støtte Runes udtalelser. Formålet har aldrig været at holde noget hemmeligt. Det forholder sig bare sådan at, som Rune også siger, når for mange folk bliver indlemmet i idéer og ambitioner såvel som Runes "utopier", bliver det umuligt at få vedtaget noget.
Egentlig så jeg gerne at der måske blev postet en gang imellem i informations-forummet om hvad der er blevet besluttet og derfor vil komme af nye funktioner på P:R, for det skal da ikke være nogen hemmelighed at Play:Right er i en konstant udvikling. Problemet er jo bare lige netop at alle folk vil have en bid af lagkagen, og alle brugere har deres egne idéer om hvad der ville være godt på P:R, og man kan bare ikke være så mange mennesker om en ting.
Men det er nu engang sådan det foregår, ikke bare på P:R, men alle andre steder. Visse brugere er med til visse ting, mens andre bidrager andre steder, f.eks. testning af funktioner eller arrangement af konsoltræf. Så er der f.eks. mig, der muligvis har adgang til de interne fora, men så vidt jeg ved er der også et, jeg heller ikke har adgang til, og endvidere er der private diskussioner mellem RJK og MIKA-L og andre. Derudover har alle, ikke mindst RJK, men også mange andre brugere, deres egne idéer som de muligvis går og pusler med i lang tid før de bliver lagt for dagen. Man kan aldrig vide det hele, men man kan altid glæde sig over at man selv kan bidrage med noget. |