Naiera | Skrevet 11/09-03 12:48 | Insert Credit fortæller i dag at King Of Fighters 2003 vil udkomme på Atomiswave boardet, og at Capcom og Sammy vil gå sammen om en Capcom Vs. Sammy fighter. Forhåbentligt er der tale om 2D over hele linjen ;)
De har desuden links til nogle billeder fra Jamma Arcade showet.
| insert credit | | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 11/09-03 17:21 | *Lægger hånden på DRxLs skulder*
Giv slip søn... Den er død.... | Well crucify the insincere tonight...
|
|
Naiera | Skrevet 11/09-03 17:55 | Det er den da i hvert fald ikke. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 12/09-03 15:29 | OK, det var jo ikke så nemt at vide at han snakkede om noget der var på siden der blev linket til... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Zzap! | Skrevet 12/09-03 22:59 | Valkyrie >
*Lægger hånden på DRxLs skulder*
Giv slip søn... Den er død....
Hvornår dør en platform egentlig? Når der ikke bliver lavet mere kommerciel software til den? Når der ikke er flere "hobby udviklere" der gider spilde tid på den?
Når der ikke længere er nogen der tænker på den?
Er for eksempel C64 at regne for død? | Born to kill space
|
|
Naiera | Skrevet 14/09-03 16:42 | Hmm, det viser sig at KOF 2003 kommer til Neo Geo til efteråret som sædvanligt, og at det der så kommer til AtomisWave vil være et helt nyt KOF...
Ingen kilder, men det er nok kun et spørgsmål om tid før IC får skrevet om det... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
KTC | Skrevet 15/09-03 14:15 | Personligt synes jeg det ligger et sted mellem at konsollen ikke bliver produceret mere og så at der kommer kommercielle ting til den.
Men på den anden side vil jeg jo ikke kalde min Amiga død ;) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Naiera | Skrevet 18/09-03 23:17 | Tjek IC...
Jeg må vist til at se mig om efter et PSX fighter pad. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|