Bateman | Skrevet 08/09-03 15:16 | Nå, kære pro-spillere
Er I gået i træningslejr og spiller utallige ligakampe, for at øge jeres skarphed.
Jeg selv er i dyb krise og frygter Cronoss og hans frygtindgydene brasilianske samba angrebsfodbold.
Jeg er vildt dårlig! >:S | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
|
Rites | Skrevet 08/09-03 15:20 | Tsk tsk, RJK... | » a winner is you «
|
|
Bateman | Skrevet 08/09-03 15:23 | RJK..Efter jeg har sendt Cronoss grædende hjem, udfordrer jeg dig til en kamp om ære kl. 20.00 Fredag aften :) | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
Amby | Skrevet 08/09-03 15:26 | Personligt synes jeg det er tidligt nok.
Nogen af os kan jo knap nå at komme derned til det tidspunkt.
Og vi når da slet ikke at pakke Rune-banneret ud inden kampen er ovre... | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
KristensenSoU... | Skrevet 08/09-03 15:42 | Bateman >
RJK..Efter jeg har sendt Cronoss grædende hjem, udfordrer jeg dig til en kamp om ære kl. 20.00 Fredag aften :)
Glem endelig ikke mig. Jeg er tændt som aldrig før. Efter sejren ved PES 2 Cup har jeg hungret efter ordenlig modstand ;) | Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
|
|
Bateman | Skrevet 08/09-03 15:43 | Jep, PES 1 mesteren vs PES 2 mesteren....Damn det bliver nervepirrende! | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
HN | Skrevet 08/09-03 15:55 | I kan være helt rolige jeg kommer desværre ikke skal arbejde.
SÅ i kommer ikke til at græde efter nederlag til mig *s* |
|
Fizban | Skrevet 08/09-03 17:43 | Det er da klart, at man er begyndt at træne...
Dette har nu varet i snart 1 måned, så jeg vil være i topform når vi starter =). | Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
|
|
|
|
|
|
Guffy | Skrevet 08/09-03 18:48 | Syntes ikke jeg har brug for at træne, vil gætte på min placering er ret sikker... | "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
|
|
|
Naiera | Skrevet 08/09-03 19:28 | RJK >
Jeg er klar!
Det er jo også, men kun hvis jeg kan være sammen med dig, RJK, ellers gider jeg ikke ;) :p | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Cronoss | Skrevet 08/09-03 20:34 | SKAL jeg virkeligt svare på denne tråd???
Rune, hvordan syntes du selv at det gik i 1´eren til PES cup? I believe I scored the goal of the turnament!
Bateman, du ved jo at dine brasilianere intet kan stille op overfor Ortega på højrekanten. |
|
|
Bateman | Skrevet 08/09-03 21:09 | Hvis det står til de tre R´er (Ronaldo, Ronaldinho og Rivaldo) forlader Ortega banen i en kiste.
Hitman Carlos er på pletten, på fredag! | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
KTC | Skrevet 08/09-03 22:45 | RJK >
Bare jeg ikke skal være sammen med KTC!!
LOL. Du er bare sur over at du fik lidt tæsk til sidste træf! :D | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Mads | Skrevet 08/09-03 22:52 | Cronoss >
I believe I scored the goal of the turnament!
Så vidt jeg husker, var det mig der blev kåret til den titel =)
(RJK, du må da huske Zuma-like saxe? :)) | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
|
Mads | Skrevet 08/09-03 23:02 | Ja, jeg er da heller ikke selv stolt over at skrive "Zuma-like", men det bliver jeg jo nødt til for at få ÆREN!
SVJH stod det også i selve sammendraget af stævnet, at Teki = Best Goal :) | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
KTC | Skrevet 08/09-03 23:08 | RJK >
Ha, jeg har ALDRIG tabt til dig... ;p
Jeg havde ikke troet at "selektiv hukommelse" skulle vise sit grimme ansigt fra dig ;)
RJK >
Og hvis jeg har, så var det fordi jeg havde en elendig makker ;p
Whine, whine, whine. Altid en dårlig undskyldning parat :D
Tag det som en mand, og kom igen ;P | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Playkid | Skrevet 09/09-03 06:48 | KTC >
RJK >
Bare jeg ikke skal være sammen med KTC!!
LOL. Du er bare sur over at du fik lidt tæsk til sidste træf! :D
Ja, det er jo ike hver dag man møder en SSS mester af min kaliber;)
Jeg er i hvertfald klar til lidt battle:) | Spiller nu: Halo 3
|
|
Bateman | Skrevet 09/09-03 09:21 | Teki scorede the goal of the Tournament i PES 1.
Jeg tror endda det var mod Cronoss eller KTC, da vi spillede i samme gruppe.
Cronoss fedtede sig igennem med at spille 1-1 mod mig, men blev ydmyget af mig senere i semifinalen. | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
TL | Skrevet 09/09-03 10:14 | Jeg vil ælske at komme til træffet, og score nogle at de lottomål jeg plejer at lave i PES 2. Men jeg kan desværre ikke denne gang. | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
Bateman | Skrevet 09/09-03 11:34 | Spørgsmål er hvad dit italienske forsvar stiller op med ca. 25 afslutninger fra de 3 R´er.
Rivaldos venstre ben smækker bolden i æsken fra 30 meter.
Ronaldo er den hurtigste mand overhovedet.
Ronaldinho er troldmanden med driblinger. | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
Amby | Skrevet 10/09-03 15:49, rettet 10/09-03 15:50 | Så vil jeg sige som jeg også sagde før sidste træf:
"Der bliver godt nok lagt i ovnen til det helt store!"
Men jeg er da sikker på en eller anden nok skal vise os "hvor David købte øllet"
...så er jeg løbet tør for gamle citater.. :) | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
Assassin | Skrevet 10/09-03 18:07 | Ja, Bateman, nu når jeg ikke kommer så burde du ha en chance for at vinde ;-)
Men jeg kan sige så meget, at hvis man har et lille begreb om at udnytte sine hjørnespark, dvs. score på ca. 80% af disse, så burde man ha en god chance for at vinde. | Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
|
|