Uriur | Skrevet 06/09-03 19:14 | Når jeg har tilsluttet min controller s' rumble feature, giver den en meget mærkelig lyd fra sig. Spillet som jeg spiller er Midtown Madness 3. Jeg har meget svært ved at tro at den lyd skal være der, mon ikke der er nogen her som har den nødvendige viden? |
|
Naiera | Skrevet 06/09-03 19:15 | Rumble funktionen kan godt lyde temmeligt "voldelig" i de nye controllere... Det var jo vigtigt at de skulle rumble en hel del... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
Rites | Skrevet 06/09-03 21:21 | Det er en (alt for) hyppig fejl i Controller S.
Havde samme problem med een af mine og fik den byttet til en ny.
Så hvis der stadig er garanti -så få skidtet byttet ;) | » a winner is you «
|
|
Uriur | Skrevet 07/09-03 11:18 | Så må jeg vel få den byttet. |
|
Konsolkongen | Skrevet 07/09-03 21:32 | Begge mine siger ikke spor! Men det gør de store til gengæld, de larmer af helvede til! | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Valkyrie | Skrevet 07/09-03 22:19 | ROFL.... Der er vist også to rumble motorere i! Det var der vist i den originale Duke/Big mac controller | Well crucify the insincere tonight...
|
|
KTC | Skrevet 08/09-03 20:52 | Der er flere spil, hvor der bliver givet en meget svag rumble, der faktisk kun kan høres. De rystende knapper kan for det meste løses ved at skille skidtet ad og eventuelt sætte lidt pap ind. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 08/09-03 20:58 | PAP!? Du mener vel papir? ellers er der fanme da et fucking stort rum mellem knap og selve joysticket ;) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KTC | Skrevet 08/09-03 22:42 | Pap behøver altså ikke at være vildt tykt... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|