kidcaffeine | Skrevet 06/09-03 15:54 | Er der nogen der kender/har prøvet at bruge dem? Jeg er mest interesseret i at vide, om jeg er nødsaget til at sigte på modtageren konstant, da det vil fratage en betydelig del af glæden ved at eje dem :) Derudover kunne det være meget rart at vide, om den virkelig kan bruges i de 50 timer de lover, før batterierne skal skiftes.
Det gælder sådan set også for X-Box controlleren af samme type, men jeg går ud fra at de er mere eller mindre ens?
Det er den her jeg tænker på |
|
Naiera | Skrevet 06/09-03 16:00, rettet 06/09-03 16:00 | Hvornår lærer folk at GameBits ikke tillader direkte links til produkterne, længere? :)
Der er jo ikke tale om infrarøde sendere/modtagere her. Det er RF ligesom WaveBirden... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Fox McCloud | Skrevet 06/09-03 16:00, rettet 06/09-03 16:01 | Linket dutter ikke.
Edit: Øv - too slow. | (...)
|
|
kidcaffeine | Skrevet 06/09-03 16:02 | My bad, så ved jeg det til næste gang :)
Men så kan i måske fortælle mig lidt om infrarøde sendere/modtagere og RF? Er RF meget bedre, og hvorfor? |
|
Naiera | Skrevet 06/09-03 16:03 | Ja, RF er jo meget bedre, for du hører jo ikke folk klage over WaveBirden? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
kidcaffeine | Skrevet 06/09-03 16:09 | Det er sandt, men jeg hører dog heller ikke ret meget om den må jeg indrømme :) Når man ikke har en Gamecube lytter man normalt ikke når den bliver omtalt... |
|
solid snake | Skrevet 10/03-10 13:24 | Jeg vil gerne have fat i 1 eller 2 trådløs controller til min Ps2 helst god kvalitet og gerne original hvis det er muligt
Er der nogen der ved hvor man kan købe en til rimelig penge? | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|