|
Star Soldier | Skrevet 11/03-03 11:03 | he he, den har han prøvet at komme af med i laaaang tid, ham lingjr har nogle gange sindsyge ting til salg, mest hardcore ting som egentligt ikke kan bruges til meget ud over at være sjældne (??). | 360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
|
|
msxtrd | Skrevet 11/03-03 11:26 | Star Soldier >
he he, den har han prøvet at komme af med i laaaang tid, ham lingjr har nogle gange sindsyge ting til salg, mest hardcore ting som egentligt ikke kan bruges til meget ud over at være sjældne (??).
Ja, klart det er mere for at -HAVE- det i samlingen end der kommer ret meget brugbart ud af det.... |
|
Naiera | Skrevet 11/03-03 11:30 | Jeg vil hellere HAVE de gode/sjældne/dyre spil, end en masse weirdo maskiner. Ikke fordi en Nomad er weirdo, men den havde jeg ikke det store problem med at sælge, da jeg jo stadigvæk havde en MegaDrive til Phantasy Star spillene og Gunstar Heroes. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
reinhold | Skrevet 11/03-03 11:41 | Star Soldier >
he he, den har han prøvet at komme af med i laaaang tid, ham lingjr har nogle gange sindsyge ting til salg, mest hardcore ting som egentligt ikke kan bruges til meget ud over at være sjældne (??).
Det ville være ret hardcore at benytte chancen til samtidigt at lære japansk :) Det er nu imponerende så stort et skrummel det er, det må være den allerførste developer platform der er udgivet til Saturn, og derfor sikkert også fyldt med fejl. |
|