Nas_Escobar | Skrevet 01/09-03 19:10 | På GameFaqs. Han er ved at... tabe. STEM NU! Alle der stemmer på link får en coockie af mig! GO, GO, GO! | "Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
|
|
Strifer | Skrevet 01/09-03 19:12 | Tror du det hjælper når han er næsten 1000 stemmer bag ud..?;) | XBL Gamertag: ZeNtiX
|
|
Pieyanthikos | Skrevet 01/09-03 19:14 | Sådan, hit med den cookie! :D |
|
|
|
Naiera | Skrevet 01/09-03 19:56 | Selvfølgelig vinder Cloud :) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Sumez | Skrevet 01/09-03 21:15 | Hæhæ. Jeg snakkede også lidt om det her opgør tideligere i dag ;)
Link vandt hele konkurrencen sidste år, og selvom jeg ikke er særlig meget for jeg-siger-intet-så-du-skal-bare-forestille-dig-hvad-jeg-siger-figurer, så er Link da rigtig sej, og Cloud er virkelig en dårlig figur IMO. Spillet har en fed historie, men Cloud som figur er ikke særlig fed. Men han er lidt sej i Kingdom Hearts, og det er da også helt uretfærdigt overfor Link at de har placeret TWW Link overfor KH Cloud. Havde det været SC2 Link mod FF7-in-game Cloud, havde det faktisk nok set anderledes ud.
Men sidste runde vandt Sephiroth jo over Mario, der sidste år mødte Link i finalen, og Mega Man gør det næppe bedre end Mario, så det ser ud til at vi har Cloud og Sephiroth mod hinanden i finalen (hvor det længste bishie-hår velsagtens vinder, traditionen tro). | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Eulogy | Skrevet 01/09-03 22:39 | det er da ved at se bedere ud for ham.. | 'Hi super nintendo Chalmers'
|
|
|
Mads | Skrevet 01/09-03 22:48 | Jeg har sat min vote på Link. (kendte ik' ham den anden) | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
King Chaos | Skrevet 01/09-03 23:03 | Hit så med den kage! ;) |
|
Born2Play | Skrevet 01/09-03 23:06 | Teki >
Jeg har sat min vote på Link. (kendte ik' ham den anden)
*LOL* | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
JAA | Skrevet 01/09-03 23:39 | Lidt for tæt efter min smag, men hvad søren. Det hele får jo alligevel en lykkelig slutning med Sephiroth som vinder. |
|
|
Square | Skrevet 02/09-03 00:16 | Bliver i meget sure hvis jeg stemmer på Cloud ? Godt, så tror jeg, jeg gør det... :) Cloud er da meget federe end Link IMO. | It's only a state of mind.
|
|
Sumez | Skrevet 02/09-03 00:39 | Ja, Sephiroth, spilhistoriens mest uoriginale spilfigur nogensinde. Det er vel nok en lykkelig slutning ¬_¬
Men ok, han er i det mindste ikke ligeså slem som Vincent. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|