Dehli | Skrevet 31/08-03 20:06 | Jeg leder efter en reparatør til en Japansk Saturn. Den kan godt levere lyd men den vil ikke længere smide et stabilt billede ud.
Brian Dehli | Jo ældre, jo bedre.
|
|
Koluda | Skrevet 31/08-03 20:32 | Noget der er kommet lige pludseligt ? |
|
Dehli | Skrevet 01/09-03 21:24 | Jeg lovede at lede efter en reparatør for en ven - så min viden er ikke så stor. Men det er internt problemet er... | Jo ældre, jo bedre.
|
|
Sumez | Skrevet 01/09-03 21:46 | Hvordan ser billedet ud? Jeg har jo et lignende problem med min Multimega og vil egentlig gerne have det ordnet, også :! | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Konsolkongen | Skrevet 01/09-03 23:32 | Hvis det bliver grønligt skal fyren bare vrikke lidt med scart/av stikket bag på saturnen. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Dehli | Skrevet 02/09-03 14:33 | Lyden er der, men skærmen er sort. Hvis man presser stikket ind i mod konsollen kommer der billede i meget stærke grønne gul og blå farver. Thomas (som ejeren hedder) har prøvet med andet kabel og kan umiddelbart ikke se løse lodninger. | Jo ældre, jo bedre.
|
|
Koluda | Skrevet 02/09-03 21:50 | Prøv at tage stikket og konsollen med, så kigger vi på den hvis det er? |
|
Dehli | Skrevet 04/09-03 23:50 | Det tilbud tager jeg gerne i mod. Jeg ringer til dig. | Jo ældre, jo bedre.
|
|