Blossom | Skrevet 22/08-03 12:44 | Jeg har netop fået et "pænt" brev ind ad døren fra Postdanmark om at de har tilbageholdt en pakke til mig fra dvdcrave indeholdene 2 spil og et joystick.
Jeg kan vælge at betale afgifter og told ( som løber op i ca. 250-275) eller lade pakken sende retur.
Er der nogen der har prøvet tilsvarende??
Får man sine penge tilbage fra dvdcrave??? | c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
|
|
Naiera | Skrevet 22/08-03 12:51 | Nej, du får ingen penge tilbage. Du købte udenfor EU, så skal du betale afgifter og told. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
|
RJK | Skrevet 22/08-03 12:59 | Du har bestilt varer udenfor EU. Så skal du betale told af dem. Vi accepterer ikke opfordringer til snyd, hvad det må betragtes som, hvis man prøver at afbryde handlen, fordi man skal betale, hvad man lovmæssigt er forpligtet til.
Tråd lukket. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|