enfen | Skrevet 09/03-03 23:08 | Screenshots'ne er måske ikke de allerbedste, men de ser nu alligevel pæne ud.
Fik jeg sagt, at jeg glæder mig til dette spil? Håber ikke, at det ender som B&W.
Fable shots.... | What is the Matrix?
|
|
SaturinoX | Skrevet 09/03-03 23:38 | det ser "monster" ud, ska have spillet 100%, men er det ikk noget med, at spillet aligevel ikk kommer on-line, pga. det ville blive for stort. | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
enfen | Skrevet 09/03-03 23:52 | Jo, jeg mener heller ikke det kommer online. Måske med "Downloadable content", men så heller ikke mere. | What is the Matrix?
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 00:06 | nå okay, ligesom S-C? | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 00:16 | Til en Bemærkning, så er S-C Splinter Cell..som mange nok ved.. | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
enfen | Skrevet 10/03-03 00:18 | Ja, ligesom med SC. Det er i hvert fald, hvad jeg mener at have læst på et tidspunkt. | What is the Matrix?
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 00:22 | okay, det bliver sikkert nye items hele tiden Kunne jeg forestille mig... | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
Soqrates | Skrevet 10/03-03 12:50 | Ja, det bliver fedt... Hvornår er det det kommer.? |
|
enfen | Skrevet 10/03-03 13:29 | Til jul? eller til næste år - Det sidste er nok det mest realistiske. | What is the Matrix?
|
|
SeventhSun | Skrevet 10/03-03 13:34 | øv - jeg hader den slags screenshots.
hvor de sikkert er lavet in-game, med den rigtige engine og hvad ved jeg.
jeg stoler bare ikke på kvaliteten af grafikken etc før man kan se at det er shots taget af spillet i action, altså med GUI osv.
Men flot ser det da ud. | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 14:22, rettet 10/03-03 14:45 | Det kommer sikkert samtidig med HALO 2, eller nogle dage før | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
Khans | Skrevet 10/03-03 14:33 | Glæder mig ogs helt vildt! | John har den bedste smag!
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 14:49 | Brute Force: ser/Lyder heller ik helt dårlig, det er også et af mine "most-wanted" spil, når det kommer
Brute Force billede/video | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
enfen | Skrevet 10/03-03 15:23 | Brute Force er også et spil jeg ser frem til med længsel :)
Jeg håber de når at få smidt fuld Xbox Live support ind i spillet, så det bliver muligt at spille mod hinanden, i co-op m.m. | What is the Matrix?
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 15:25 | ja, det håber jeg også... det blir sikkert i stil med HALO2
men HALO har jo sin egen Charme, og det får brute force nok også...hvem ved...der kommer sikkert også Brute Force 2 | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
|
SaturinoX | Skrevet 10/03-03 16:53 | okay, så er det nok som jeg siger, nye items mm. der kommer... det er hvad jeg kunne forestille mig | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|