|
Konsolkongen | Skrevet 13/02 18:15 | Absolut, er meget spændt på det her :)
Ville i øvrigt elske hvis de lavede en remaster af Sonic & Sega Allstars + Transformed, de spil hungrer efter en ordentlig konsolversion :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Greaseball | Skrevet 14/02 09:21 | Ja det nye spil ligner mere Transformed i gameplay syns jeg. Dog ville jeg ønske at der igen var andet end kun Sonic karakterer med i spillet. |
|
Sumez | Skrevet 17/02 09:22 | Ja, de er ikke så spændende. Ikke at det har så stor indflydelse på gameplay, men i Transformed var det helt sikkert lidt sjovere at se mange af de gamle figurer man ikke har set i lang tid, og de genkendelige temaer i banerne gav dem lidt mere identitet.
Hvis man absolut vil lave et racerspil kun med Sonic-figurer, undrer det mig egentlig at man ikke prøver på at lave et hvor figurerne faktisk løber igen, og blande lidt platforming med i opskriften, det ville i hvert fald blive en mere unik oplevelse :D | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Konsolkongen | Skrevet 17/02 09:48 | Jeg tror det er fordi at de kunne bygge spillene på OutRun 2. Det er også derfor de styrer så fantastisk godt i forhold til andet i cart racing-genren.
Det kunne være interessant med et Sonic R2 som du skriver, men så ville det nok blive noget helt andet :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Sumez | Skrevet 17/02 10:08 | Ja, det ville nok heller ikke være Sumo der skulle lave det spil :) Jeg har det ret fint med en efterfølger til Transformed. Kan jo også være der kommer nye cameo-figurer og baner som DLC eller lignende. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Greaseball | Skrevet 19/02 20:14 | Man ser i traileren at Sonic bruger et board som det fra Sonic Ridders.
Gad vide om det er en mulighed i stedet for bil eller det kun er en bonus ting?
Hvad tænker i. |
|
Nuclear Deter... | Skrevet 23/02 11:46 | Har læst mig til at det er mere som Mario Kart Wii og mindre som All Stars racing transformed :(
Har aldrig forstået hvorfor de ikke blev med at forædle Racing Transformed. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Konsolkongen | Skrevet 23/02 12:56 | Hvad betyder det, at det er ligesom Mario Kart Wii? Forhåbentlig betyder det ikke motion controls :D | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 23/02 20:12 | Mario Kart Wii, Konstante våben, ubalancerede våben, mere kaos end kart. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 23/02 22:27 | Nuclear Detergent>
Mario Kart Wii, Konstante våben, ubalancerede våben, mere kaos end kart.
Ah på den måde. Altså skruet godt op for held :/ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Sumez | Skrevet 24/02 08:35 | Ehh, der er da rimelig med våben hele tiden i All Stars Transformed. Der var også en smule held i det, men så galt synes jeg ikke det var.
Jeg synes ikke der er noget i vejen med at racing-spil også er sjove :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
ChronoSousa | Skrevet 24/02 12:02, rettet 24/02 12:02 | Transformed havde de bedste baner.
Men styringen var bedre i all star.
Ved ikke hvad de lavet om i transformed ? Det føles bare anderledes? | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|