RJK | Skrevet 31/12-24 16:17, rettet 31/12-24 16:17 | Tak for i år ønskes af undertegnede og resten af staben.
Traditionen tro er alles tidsforbrug på P:R talt op, så her følger årets 25 flittigste besøgende (sidste års placering i parentes):
1. Fizban (1)
2. KTC (4)
3. RJK (2)
4. FancyPants (3)
5. Konsolkongen (5)
6. Banky (7)
7. dRxL (17)
8. Le Roof (9)
9. Wehner (6)
10. Naiera (10)
11. Duffadash (12)
12. Sumez (11)
13. Kamek (8)
14. la0s (15)
15. Nuclear Detergent (38)
16. John Doe (18)
17. Beano (25)
18. Q (23)
19. bbc (19)
20. fruityfrank (24)
21. Eltan (21)
22. Soren47 (29)
23. slk486 (26)
24. fum (16)
25. Papand (22) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
|
jaes | Skrevet 01/01 13:08 | Godt nytår :) |
|
|
Beano | Skrevet 01/01 16:18 | Også ønsker om godt nytår herfra :D |
|
silverstar | Skrevet 01/01 17:38 | Godt nytår :-) | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
|
Dunwich | Skrevet 05/01 11:15 | Godt nytår! Jeg har hørt at Play Right lukker i løbet af 2025, og at det overvejes at lave det som forum / gruppe på Facebook i stedet, grundet den manglende aktivitet herinde? |
|
|
Beano | Skrevet 08/01 16:07 | Dunwich>
Godt nytår! Jeg har hørt at Play Right lukker i løbet af 2025, og at det overvejes at lave det som forum / gruppe på Facebook i stedet, grundet den manglende aktivitet herinde?
Trist men forståelig hvis det sker. Bliver så uden mig hvis det er på FB. |
|
|
|
Beano | Skrevet 08/01 19:37 | RJK>
Der er ingen som helst planer i den retning herfra. Det er rent opspind.
Tak :) |
|
Sumez | Skrevet 09/01 08:02 | Jeg synes den var meget sjov, især fordi Facebook er endnu mere dødt nu om dage :P
Det er trist, men Internet communities i dag er nærmest erstattet fuldstændig af Discord og (føj) Reddit | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Dunwich | Skrevet 09/01 12:00 | Naiera>
Okotta mente lige at året skulle startes med en ægte shitpost.
Folk taler faktisk sammen, uden for internettet, og deraf kom spørgsmålet op. |
|
|
Dunwich | Skrevet 09/01 12:09 | Sumez>
Jeg synes den var meget sjov, især fordi Facebook er endnu mere dødt nu om dage :P
Det er trist, men Internet communities i dag er nærmest erstattet fuldstændig af Discord og (føj) Reddit
Hvad er der galt med Reddit? Jeg har fået brugbare svar derfra, ved alm. google søgninger, på bl.a tekniske spørgsmål.
Jeg ved ikke hvilke spil- og filmgrupper du frekventerer på Facebook nu til dags, men de bl.a filmgrupper jeg bruger, læser og debatterer i, er væsentligt mere aktive, med flere opslag om dagen, end f.eks Dansk Hjemmebio Forum, som forlængst er død og begravet. Flere af deres brugere, er i øvrigt gået til Facebook film grupperne. Jeg siger ikke, at det er det jeg personligt foretrækker; Jeg kan godt li' de "gammeldags" fora, og foretrækker dem, fremfor Facebook. Men tendensen er nu engang, at pøblen tiltrækkes af Facebook, og forlader de "rigtige" forum's, til fordel for grupperne der. |
|
Sumez | Skrevet 09/01 13:12 | Hvad er der galt med Reddit? Jeg har fået brugbare svar derfra, ved alm. google søgninger, på bl.a tekniske spørgsmål.
Det er nærmest også det eneste det fungerer til, og selv der er StackOverflow-familien af community support tråde et væsentlig mere velegnet medie.
Som communities, og især som en platform for reelle diskussioner med holdninger, informationer og andre interessante input, er det komplet ubrugeligt, da Reddit bevidst er designet som et socialt media i stil med Twitter, hvor posts næsten øjeblikkeligt bliver forældet og arkiveret, og hvad der bobler op til toppen er ren popularitetskonkurrence. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
enfen | Skrevet 09/01 20:48 | Naiera>
Okotta mente lige at året skulle startes med en ægte shitpost.
Han har nok bare haft en diskussion med sig selv :) | What is the Matrix?
|
|
Dunwich | Skrevet 12/01 20:07 | Sumez>
Hvad er der galt med Reddit? Jeg har fået brugbare svar derfra, ved alm. google søgninger, på bl.a tekniske spørgsmål.
Det er nærmest også det eneste det fungerer til, og selv der er StackOverflow-familien af community support tråde et væsentlig mere velegnet medie.
Som communities, og især som en platform for reelle diskussioner med holdninger, informationer og andre interessante input, er det komplet ubrugeligt, da Reddit bevidst er designet som et socialt media i stil med Twitter, hvor posts næsten øjeblikkeligt bliver forældet og arkiveret, og hvad der bobler op til toppen er ren popularitetskonkurrence.
Facebook grupperne laver også samme nummer, hvor svar og tråde bliver forældet samt arkiveret, og det senere bliver så godt som umuligt at finde nogetsomhelst, udover nye tråde og svar. Jeg har ikke brugt Reddit nok, til at vide, om det er det samme der, men det tyder det på. Og det er en medvirkende årsag til, at jeg stadig foretrækker "gamle" forums, skåret efter Play Rights skabelon f.eks. Det er dog trælst, at stort set alle debatter og diskussioner er gået kolde, og mange nye spil, slet ingen tråde har eller får. Men folk får jo andre / nye interesser, jo ældre man bliver, og så er gaming ikke længere den prioritet, eller interesse / hobby, det engang var. Det er tiderne. |
|