X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Astro Bot


Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/05 10:30 
Nyt Astro Bot PS5 spil på vej til udgivelse d. 6. sept.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=wHMNQzLG_Jg

Jeg havde håbet på en PSVR2 opfølger til det fantastiske Rescue Mission men dette ser også festligt ud :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05 12:05 
Jeg synes også det ser rigtig godt ud, men jeg er slemt skuffet over at det ikke er VR. Det bliver sikkert fint, men kunne have været meget mere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/05 14:36 
Jeg tror efterhånden Sony har glemt PSVR2.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05 17:54 
Ja. Det var en dyr fornøjelse, men sjovt mens det varede :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/05 19:15 
Kommer et alien spil i psvr2 ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KTCKTCSkrevet 01/06 00:34 
Det skulle da komme til at være kompatibelt med PC, skulle det ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 03/06 19:35 
Headsettet? Ja, adapteren kommer 7. august og koster 60 dollars.

Det er en boks, som man forbinder headsettet til og så går der USB-A og Displayport fra boksen til PC’en. DP kablet skal man selv supplere.
JmogJmogSkrevet 03/06 19:37 
Konsolkongen>
Ja. Det var en dyr fornøjelse, men sjovt mens det varede :D

Arr, vi har da stadig spil at se frem til. Wanderer, Arken Age, Behemoth, Aliens, Metro og mange fede mindre indies.
KTCKTCSkrevet 03/06 19:52 
Ja, så godt udmeldingen i det link jeg har sat ind herunder. Jeg ville dog ønske, at jeg bare kunne bruge den USB-C port, som mit AMD grafikkort har, hvilket rent teknisk tidligere er blevet belyst af hardware hackere, burde være fuldt kompatibelt.
Det kan være jeg er så heldig, at nogen laver muligheden…

Blogpost på PlayStation.com
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06 20:06 
$60 er alligevel en slat.

Jmog> Ja helt fattigt er det heldigvis ikke :)

Håber lidt på at Half Life Alyx kan komme på på PS5 snart :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/06 21:11 
KTC>
Det skulle da komme til at være kompatibelt med PC, skulle det ikke?

Det virker som en falliterklæring imo :\
KTCKTCSkrevet 04/06 18:09 
Whatever, i det hele taget er VR ligesom 3D noget, der kommer og går i bølger over tid, så nogen kæmpe succes blev det nok aldrig.
For mig er det helt perfekt, for jeg har længe overvejet en VR-løsning til PC, men synes ikke det har givet mening, rent økonomisk og pladsmæssigt, at have både PSVR, PSVR2 og et PC headset.

Generelt har jeg altid været modstander af den hardware gatekeeping, som konsollerne har praktiseret. Hvis skidtet bruger USB, skal det bare virke på alt med en USB port - færdig…
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 04/06 18:45 
Jeg har i princippet ikke noget imod at PSVR2 bliver PC kompatibelt, men når Sony selv understøtter hardwaren så dårligt på PS5, syntes jeg det er ualmindeligt tyndt.
KTCKTCSkrevet 04/06 19:03 
Tja, vi skal nok lige give dem lidt tid til at komme af med Ryan-stanken. Ej, jeg håber godt nok se de snart tager sig sammen, for deres seneste PlayStation Portal eventyr giver ikke ligefrem håb for fremtiden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 04/06 19:33 
Jeg håber også den nye ledelse er bedre, det hele virker i hvert fald ret famlende set udefra :\
JmogJmogSkrevet 05/06 20:12 
Konsolkongen>
$60 er alligevel en slat.

Jmog> Ja helt fattigt er det heldigvis ikke :)

Håber lidt på at Half Life Alyx kan komme på på PS5 snart :)

Det er faktisk billigere end VR breakout bokse til pc plejer at koste, så det kunne have været langt værre.

Alyx på PS5, det vil aldrig ske. Valve har ingen grund til at gøre det (faktisk har de grunde til ikke at gøre det) og hvis de var villige, så var det allerrede sket.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06 21:02, rettet 05/06 21:04 
Hvordan kan du være så sikker på at det allerede ville være sket?

Grunden til at jeg skrev om Alyx var fordi at Sony selv teaser billede af PSVR2 på PC med Alyx kørende. Måske har de en port i ovnen til PS5 på vej :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/06 22:03 
Uden at Sony spytter i kassen, så tror jeg heller ikke vi får det til PSVR2.
JmogJmogSkrevet 06/06 22:35, rettet 06/06 22:49 
Konsolkongen>
Hvordan kan du være så sikker på at det allerede ville være sket?

Fordi de har vidst i årevis, at det er det mest ønskede spil og ville have endnu mere effekt på headset salgstal end noget de selv kan udvikle.

Så enten er der ingen grænse for deres inkompetence og de har ikke givet Valve et tilbud.
Eller Valve sagde nej.

Det sidste virker som det mest sandsynlige. De har ingen interesse i at fjerne grund nummer ét til at købe et PCVR headset. Og nu åbner Sony for at man kan købe spil på Steam og bruge PSVR2 til at spille dem på ens PC. Perfekt for Valve.

Og nu ved Sony godt at det er for sent. Gevinsten ved at få en PSVR2/PS5 port af Alyx vil ikke stå mål med hvad Valve ville tage for det, hvis de overhovedet var villige til at lade dem få det. Det skulle have været i slutningen af 2023, senest.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/06 12:39 
Ting kan sagtens ændre sig. At Alyx skulle komme på PSVR2 på et senere tidspunkt er langt fra det mærkeligste der kunne ske.

Xbox-spil kommer på PlayStation nu... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/06 07:17 
Og Sony udgiver PlayStation IP på Switch... Skørt.
BeanoBeanoSkrevet 05/09 14:27 
Pt. 94% på Metacritic... ikke så ringe :)

https://www.metacritic.com/game/astro-bot/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig