Inputlag? Et sted mellem ~50~160 ms, alt efter om shader pre-loading er kørt færdig :D ...mindes, at RoboCop sigter rimelig hurtigt i filmene og har forsinkede hovedbevægelser. Så FPS-styringen virker lidt spøjs i det...:)
Det her er min "inputlag" :)...uventet crash efter første patch til pc... :/
Jeg droppede DLSS FG (p.t.) pga. grafiske glitches og kører kun DLSS Performance (4K 70~90 fps - al grafik på Epic). Dvs. satte så fps cap = 60...det halverede latency til ca. 28~30 ms (i GeForce Exp overlay).
Men der er ingen Reflex-option i menuen...burde ellers være inkluderet ved launch sammen med DLSS FG + DLAA (dykker til ~40 fps...for lavt til mig smag i Performance).
DLSS FG øger laggen til ~50~60 ms, men da jeg startede spillet op igen med bare DLSS, var laggen ca. ~70~80 ms...slog DLSS FG til igen, og røg ned på ~50~58 ms, så må gå ud fra Reflex aktiveres.
Men var som nævnt nede på ~28~30 ms tidligere uden DLSS FG...skal lige eftertjekke ved lejlighed...
Steam>
All Events > RoboCop: Rogue City Events >
Getting rid of soflocks
Greetings everyone,
We've just pushed a patch on PC to address a few important issues you've made us aware of. Here is the full list of changes:
- Fixed the demo save being softlocked
- Fixed an NPC half clipping into the floor, softlocking the players
- Fixed a few textures
- Fixed investigation segments on secondary quests
Crashede endelig ikke i første level under scanning af elkabler, men det gjorde jeg lidt uventet i næste level...orker ikke det her :/
Eneste pc-spil, der er crashet så meget på mit system (mit første UE5-spil).