|
slk486 | Skrevet 01/06-23 10:15 | Duke Vs konsollen er nu meget fræk - og kunne godt finde på at snuppe Duke Nukem Collection 1 & 2, da de ikke har skæv framerate :) | j/k
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 16/04 18:35 | Ja det er ikke det mest sindsoprivende, men godt at høre at de har inkluderet Tate-mode :)
Håber stadig på at de fikser problemet med det voldsomme hakkeri. Allerhelst med en maskine med VRR.
Ellers kan det være jeg hopper på den sorte model hvis den en dag kommer på bud. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Beano | Skrevet 16/04 21:38, rettet 17/04 09:19 | De ændrer ikke kurs mht. arcade titler med "skæve" refresh rates, og en model med VRR forventer jeg heller ikke.
Generelt syntes jeg kvaliteten er faldende - seneste VS FW er buggy (voldsom sløset testing) og jeg har fået bricked carts ifm. patching, suk.
Edit: VS har svjv TATE mode allerede ;)
Edit 2: Stavefejl :P |
|
|
Beano | Skrevet 17/04 09:23, rettet 17/04 09:25 | Ja - et card døde helt efter patching (fik en gratis erstatning fra Blaze). Et andet kort blev halvt patchet så et af spillene ikke virker. Det sidste har jeg orket meldt fejlet endnu.
At det overhovedet er nødvendigt at patche carts er noller. |
|
Konsolkongen | Skrevet 17/04 10:00 | Det er ikke første gang jeg hører om cartridges der er gået i stykker, eller slet ikke virkede ved modtagelse. De bruger sikkert de allerbilligste komponenter, hvilket prisen også afspejler. Men det er ekstra skidt hvis updates kan ødelægge dem :( | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Beano | Skrevet 17/04 10:43 | Det mest frustrerende er at de i flere tilfælde har sendt produkter på gaden som tydeligvis ikke har gennemgået hvad jeg vil kalde for minimal test.
F.eks. var Donut Dodo på Indie Coll. 3 slet ikke spilbar på Super Pocket (kontrollen var fucket) og måtte derfor patches (og chance for brickede carts som resultat). Sjusket! |
|
slk486 | Skrevet 17/04 15:05, rettet 17/04 15:05 | Ved du om Donut Dodo virker på Vs.? Jeg har mine øjne på det cart :) | j/k
|
|
Beano | Skrevet 17/04 16:10 | Det gør den naturligvis ;) |
|
|
|
|
|
Beano | Skrevet 23/04 12:48 | Mit NSW eksemplar skulle være leveret i dag :) |
|
|
Beano | Skrevet 23/04 22:56 | Fedt at der laves den slags :)
Interessant at det er en udvidet version kaldet Donut Dodo Do med 2-player mulighed :D |
|
Beano | Skrevet 23/04 23:25 | NSW version på tilbud til kr 22 i eShoppen. |
|
Sumez | Skrevet 24/04 06:47 | Beano>
Mit NSW eksemplar skulle være leveret i dag :)
Pudsigt, mit lå der også da jeg kom hjem :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Beano | Skrevet 24/04 08:52 | Nice :)
Jeg bemærkede at NSW versionen har CRT filtre som mangler på Evercade, lidt synd men ellers spiller de ens. |
|
Sumez | Skrevet 24/04 09:25 | Jeg er ikke den store fan af den slags filters, men den måde det er implementeret per default i Donut Dodo er nok den mest fornuftige ikke-irriterende implementering jeg har set i noget nyt spil. Den formår at gøre billedet lidt blødere uden at blive til smør. Og den kan heldigvis også bare slås fra :)
Synes spillet virker ret nemt, men at gå efter a chaine donuts er temmelig udfordrende, så der er da noget at gå efter | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Beano | Skrevet 31/05 09:50 | Der er kommet mere info op om maskinerne...
Street Fighter verision:
- STREET FIGHTER™ II’ CHAMPION EDITION
- SUPER STREET FIGHTER™ II TURBO
- SUPER PUZZLE FIGHTER™ II TURBO
- STREET FIGHTER™ ALPHA – WARRIORS’ DREAMS
- STREET FIGHTER™ ALPHA 2
- STREET FIGHTER™ ALPHA 3
MegaMan version:
- MEGA MAN™ – THE POWER BATTLE
- MEGA MAN™ 2 – THE POWER FIGHTERS
- CARRIER AIR WING™
- FINAL FIGHT™
- KNIGHTS OF THE ROUND™
- STRIDER™
Udgives til november, preorder pris er €229.99, ellers €249.99.
Deluxe versioner med bl.a. Sanwa dele, 5 ekstra marquees og controller, koster €289.99 eksklusivt hos Funstock.eu.
Mere info her : https://evercade.co.uk/alpha |
|