|
|
|
|
Bateman | Skrevet 18/07-05 21:28 | Bare rolig, den kommer når vi er parate.
De fire stærkeste fra vores klan møder jeres, men det skal lige afgøres internt. Håber jeg kommer med :) | Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
|
|
|
|
Dunwich | Skrevet 25/01-22 16:28 | Det er sikkert et ekstremt longshot, men er der nogen, som stadig har den film, hvor Dark Alex spiller mod Bede X og undertegnede? Jeg mistede den for år tilbage, og kom pludselig i tanker om den, og hvor god og velproduceret den var. Bede, har du den stadig? |
|
|
|
|
Dunwich | Skrevet 28/01-22 05:06 | Fed video, RaGe! |
|
Playkid | Skrevet 28/01-22 14:06 | Dunwich>
Det er sikkert et ekstremt longshot, men er der nogen, som stadig har den film, hvor Dark Alex spiller mod Bede X og undertegnede? Jeg mistede den for år tilbage, og kom pludselig i tanker om den, og hvor god og velproduceret den var. Bede, har du den stadig?
Jeg har den måske liggende på min gamle moddede Xbox, men jeg har svært ved at tjekke da det ser ud til min X2VGA adapter er gået i stykker :-( | Spiller nu: Halo 3
|
|
Dunwich | Skrevet 28/01-22 14:57 | Det kunne virkelig være fedt, hvis du kunne få gravet den frem, Playkid :) |
|
Playkid | Skrevet 28/01-22 19:52 | Jeg fik adgang til Xboxen uden video og fik fisket nogle videoer ud :-)
Den du tænker på, kan det passe den hedder “CTF BG 4 Vs “2?
Har også fundet 2 videoer kaldet “Dark Alex - part I” og “Dark Alex - part II”. | Spiller nu: Halo 3
|
|
Dunwich | Skrevet 28/01-22 22:29 | Vildt!!
Dark Alex - part I og Dark Alex - part II, må helt klart være dem! Men CTF BG 4 Vs 2, kunne også sagtens være et spil, som Bede og jeg har deltaget i, mod Alex. Kan du uploade dem på Youtube, eller hvordan kan du gøre dem alle tre tilgængelige?
BG må næsten stå for Blood Gulch, og det var den bane vi oftest spillede mod ham på ;) |
|
|
Dunwich | Skrevet 29/01-22 11:58, rettet 29/01-22 12:09 | Oh shit, det er den: CTF BG 4 Vs 2
Har set den fem gange nu, tror jeg, og det hele kommer tilbage; Musikken, klipningen, gameplay, ydmygelsen. Kan huske jeg bagefter, dengang, var hensat i en måbende eufori, for sådan havde jeg alligevel ikke tabt før, men det var fantastisk at gøre det.
Det utrolige ved færdigheder og skills i Halo er jo, at de er som en fin vin, og bliver skærpede og bedre med årene der går, og jo højere framerate spillene samtidigt har, jo bedre en spiller bliver man, online...eller noget ;) Men med den logik i mente, må jeg virkelig være god nu :-P
Min veninde har mødt en Alex fra England, som hun spillede på hold med i går, og han skulle være ret god. Det er selvfølgelig, rent statistisk, ret dårlige odds for, at det er den samme Alex fra dengang, men det kunne nu være herligt hvis det var. Jeg tænker, at han da stadig må være at finde på Halo serverne, den dag i dag, hvor han fortsætter med at dele slag ud.
Du må gerne sende videoen til mig også, men jeg ved heller ikke helt, hvordan man bruger fildeling til den slags i dag. Den fylder sikkert for meget, til bare at blive sendt via Gmail? |
|
Q | Skrevet 29/01-22 12:15 | Wetransfer er din ven | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
Playkid | Skrevet 29/01-22 16:50 | Tak for tip :-)
Dunwich>
Oh shit, det er den: CTF BG 4 Vs 2
Har set den fem gange nu, tror jeg, og det hele kommer tilbage; Musikken, klipningen, gameplay, ydmygelsen. Kan huske jeg bagefter, dengang, var hensat i en måbende eufori, for sådan havde jeg alligevel ikke tabt før, men det var fantastisk at gøre det.
Det utrolige ved færdigheder og skills i Halo er jo, at de er som en fin vin, og bliver skærpede og bedre med årene der går, og jo højere framerate spillene samtidigt har, jo bedre en spiller bliver man, online...eller noget ;) Men med den logik i mente, må jeg virkelig være god nu :-P
Min veninde har mødt en Alex fra England, som hun spillede på hold med i går, og han skulle være ret god. Det er selvfølgelig, rent statistisk, ret dårlige odds for, at det er den samme Alex fra dengang, men det kunne nu være herligt hvis det var. Jeg tænker, at han da stadig må være at finde på Halo serverne, den dag i dag, hvor han fortsætter med at dele slag ud.
Du må gerne sende videoen til mig også, men jeg ved heller ikke helt, hvordan man bruger fildeling til den slags i dag. Den fylder sikkert for meget, til bare at blive sendt via Gmail?
Jeg synes også den er ret fed, og var med til at puste lidt ild i det der med "competetive gaming" hos mig :-)
Ps. PM sendt | Spiller nu: Halo 3
|
|
Dunwich | Skrevet 29/01-22 19:52 | Jeg takker mange gange for filmene; Nu er de hentet, så jeg har dem, og gemt i flere kopier ;)
Kunne se mit navn også figurerede i en af de andre videoer, og det havde jeg helt glemt, så det var sjovt også at se den igen, omend min præstation er meget lig den i den lange video haha. |
|