Jmog | Skrevet 08/06-18 23:08 | Det kan hurtigt blive svært at finde rundt i, hvis alt relateret til E3 bliver postet i den samme tråd, så jeg laver en til hver af de store.
Sonys præsentation starter tirsdag klokken 03:00 dansk tid. |
|
|
Beano | Skrevet 12/06-18 04:15 | Sikke dog et ringe show, rystende. |
|
Bede-x | Skrevet 12/06-18 04:19, rettet 12/06-18 04:19 | Ingen nye eksklusiver og elendig præsentation. Aldrig brug det set-up igen. Det der reddede det for mig var, at jeg havde lyst til at spille flere af deres first party spil. Kan slet ikke forstå de investerer i sådan noget som Death Stranding og blev ikke så meget klogere på, hvordan det spiller, men det er præcis sådan det ser ud, når man tager en chance. Den risikovillighed er altid bifald værd. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
Beano | Skrevet 12/06-18 08:05 | Ja totalt tidsspilde, og det der sal-skifte efter LTOU2 snaveriet var simpelthen for dumt.
Ghost of Tsushima var klart det bedste af de 4 store spil de fokuserede på. Death Stranding virker også spændende, selv om jeg stadig ikke har fattet hvad det handler om :D |
|
|
Darkbeat | Skrevet 12/06-18 12:58 | Jeg syntes det var et fantastisk show som havde ret meget af det Microsoft mangler: Eksklusive spil med fantastisk grafik der kun ville være muligt på Xbox One X.
Den måde alting bevægede sig på i The Last of Us 2 var untroligt, men faktisk syntes jeg måske at det er lidt for voldsomt? Når man stadig kan huske at spil som Manhunt blev censureret for at være for voldelige , så er det jo rent Bamse og Kylling ved siden af det hér, men det kan godt være at det bare er mig. Jeg kan også gå og syntes at sådan noget som Game of Thrones er utroligt voldsomt, så det var helt ærligt forfriskende at se Ghost of Tsushima lige bagefter, som bare havde almindelig film-vold.
Spider-Man burde have været noget de havde åbnet med, for de andre spil de viste inden var så grafisk imponerende at det faktisk fik Spider-Man til at ligne et af Beenox spil fra sidste generation. Det var godt at han svingede sig udenfor, for at jagte Electro ihvertfald, for indendørs i det dér fængsel så ikke særligt imponerende ud, med de store anonyme rum og lange beton gange. |
|
spectre | Skrevet 12/06-18 13:41, rettet 12/06-18 13:41 | Intet af det Sony viste interesserer mig ud over RE2.
Så Death Stranding er Norman Reedus in The Postman? Lidt sjovt at man skal være stille i det spil, men når man slår sin babyalarm lampe til, så larmer den helt vildt med sit flakseri. | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
Jmog | Skrevet 12/06-18 21:33 | Det er nok ikke lyd de reagerer på men menneskestemmer. |
|
KroeboCop | Skrevet 12/06-18 21:40 | Glæder mig også til at se mere til RE2! :=) | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 13/06-18 01:16 | Kojima har en post på PlayStation.blog som gør ting en lille smule mere klart (men ikke meget)
https://blog.eu.playstation.com/2018/06/12/watch-the-extraordinary-new-death-stranding-trailer-from-e3-2018/
Det var rart at se gameplay for første gang. Man ved ihvertfald nu at Sam transportere ting og mennesker i 3rd person i en open world, men om det er resourcer man skal bringe fra A til B, eller om det er ting man finder ude i verden er ikke klart. Der er måske fartøjer, som man så i sidste års trailer og i denne ser det ud til at en form for motorcykel forsvinder ud over en afsats. Han har en gun, så der er formentligt ting at skyde på som ikke kun er de spøgelser man ser til sidst, men Kojima nævnte i interviewet med Geoff K at løsningen ikke nødvændigvis er at skyde på ting, så det er ihvertfald et koncept han har med fra Metal Gear Solid serien. |
|
Darkbeat | Skrevet 13/06-18 03:57 | Der er demoer af Shining Resonance Refrain og Zone of the Enders The 2nd Runner på PSN |
|
FancyPants | Skrevet 13/06-18 04:23 | Endnu en omgang Zone of the Enders remaster?
Jeg ender nok med at købe det på PS4 også, selvom jeg har begge spil til PS2, samt PS3 Remaster både digitalt og fysisk.
Ville dog helst gerne have et ZoE 3 (eller 4, hvis vi tæller GBA spillet med) | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
Dunwich | Skrevet 13/06-18 08:38 | Ser gameplay fra RE 2, og selvom jeg sætter pris på over the shoulder view a la RE 4, så virker det ikke helt rigtigt i 2. Grafikmotoren er fra 7 så det ser godt ud, men jeg synes osse gameplay ser lidt kluntet og uelegant ud, når de spiller. |
|
Jmog | Skrevet 13/06-18 08:50 | Faste “filmiske” vinkler i et spil, hvor man skal sigte på fjender vil i dag fungere lige så godt som det gjorde dengang. Det vil sige af helvede til. |
|
Dunwich | Skrevet 13/06-18 10:09 | Versus den kluntethed man fornemmer i kontrollen i det nye RE2. I originalen var der en blød autotargeting, når man feks sigtede tæt nok til et headshot, og så lærte man ellers bare at spille spillet dengang. |
|
Sumez | Skrevet 13/06-18 10:50 | Jeg skal ikke være den første til at hoppe til RE seriens forsvar, men den har vel altid prioriteret stemning over skarp gameplay? Jeg ved ikke om det er den bedste løsning, men når det er mere besværligt at bekæmpe fjenderne, frygter man dem også mere.
Synes jeg husker dette som en oldgammel P:R-debat | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
spectre | Skrevet 13/06-18 10:50 | Jeg synes over the shoulder view og kluntethed når man skal sigte lignede RE4 vildt meget. | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
Dunwich | Skrevet 13/06-18 12:03 | Jeg har ikke kunnet få øje på den påståede kluntethed i styringen i RE 4. Spillet er designet således, at man har tid til at sigte og perfekte sit aim, og så er der ikke meget deadzone i aimingen. Modsat det vi ser i RE 2 demoen. |
|
|
Beano | Skrevet 13/06-18 12:14 | Ja det er lidt tidligt at gå i panik over noget som kan ændres 100 gange inden release. |
|
spectre | Skrevet 13/06-18 14:30 | Der er ingen der ved om der er meget deadzone i det vi ser? Det kan bare være en kegle der styrer... | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
Jmog | Skrevet 13/06-18 17:03 | Newsflash: Mange anmeldere og Youtubere er faktisk slet ikke gode til at sigte med thumbsticks. Det er umuligt at se på en video om styring er ordentligt implementeret i et spil |
|
|
|