Naiera | Skrevet 22/11 14:34 | Mit drev er på vej til min butik i Skejby. Hvorfra det blev sendt vides ikke :p | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Jmog | Skrevet 22/11 18:22 | Oh, nice. Så er der håb for at Elgiganten snart får mit hjem :-D |
|
Jmog | Skrevet 22/11 18:24 | Naiera>
Mit drev er på vej til min butik i Skejby. Hvorfra det blev sendt vides ikke :p
Oh hey, min er sørme også sendt i dag kan jeg se! |
|
Naiera | Skrevet 22/11 19:35 | To butikker har haft under fem på lager i løbet af ugen, har jeg set. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Dunwich | Skrevet 22/11 22:48 | Hvis I mangler et fysisk spil, sammen med jeres drev, kan I bestille Silent Hill 2, og få en version af spillet, der er bedre end digital udgaven.
"Silent Hill 2 PS5 Pro: Unpatched Disc 1.0 Improved Overall vs 1.5 Pro Patch? - Digital Foundry."
https://www.youtube.com/watch?v=qN-fyjLwiXY
Hvad i alverden er det Sony har gang i, i øjeblikket. |
|
Eltan | Skrevet 23/11 13:35 | De er godt i gang med at udradere Xbox som konsol 👌 |
|
Dunwich | Skrevet 23/11 16:09 | Ikke engang det, kan de finde ud af. Men hey - any day now! |
|
Eltan | Skrevet 23/11 16:16 | Ah yes, det er kun derfor de har rundbarberet Xbox på salgstallene
Men hop du over i dit Xbox forum og hyg dig alene der |
|
Jmog | Skrevet 24/11 08:22 | Somy har jo intet at gøre med Silent Hill 2s problemer. Udvikleren skal blot være grundigere med deres tests før de pusher en patch ud.
PSSR fungerer fremragende når det bruges rigtigt. Og det vil aldrig være et tool der fungerer perfekt i alle spil så i nogle bør man helt undlade at bruge det.
Der er nogle få undtagelser, men hovedparten af PS5 Pro patchede spil er en forbedring ifht non-Pro. |
|
Dunwich | Skrevet 24/11 16:10 | Eltan>
Ah yes, det er kun derfor de har rundbarberet Xbox på salgstallene
Men hop du over i dit Xbox forum og hyg dig alene der
Det er underligt, som der ingen ændringer er eller har været i dens funktionalitet, siden den dag jeg købte min, og så frem til i dag. Kan du sige lidt mere om, hvornår Sony har overtaget herredømmet over spille konsoller? Bliver det evt før eller efter, de har prissat deres digitale spil anderledes, så du ikke er nødt til at frekventere det sorte marked for cd keys, nu du ikke ønsker at betale Sony's egen pris, på 6-700 kr, pr digitalt spil? |
|
Dunwich | Skrevet 24/11 16:12, rettet 24/11 16:31 | Jmog>
Somy har jo intet at gøre med Silent Hill 2s problemer. Udvikleren skal blot være grundigere med deres tests før de pusher en patch ud.
PSSR fungerer fremragende når det bruges rigtigt. Og det vil aldrig være et tool der fungerer perfekt i alle spil så i nogle bør man helt undlade at bruge det.
Der er nogle få undtagelser, men hovedparten af PS5 Pro patchede spil er en forbedring ifht non-Pro.
Kan man omvendt forlange, at Sony skal være grundigere med deres tests, inden de skubber hardware ud? |
|
Naiera | Skrevet 24/11 16:19 | Det kan du da bare påstulere. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Eltan | Skrevet 24/11 19:42 | Lad ham dø i stilhed. Dunkwich er En troll der forsøger at puste ild i fordums konsolkrig som for længst er afsluttet. |
|
Dunwich | Skrevet 24/11 23:25 | Nu må du beslutte dig for, hvem der skal ignoreres; Først synes du vi skal ignorere Naiera, i den anden tråd du flittigt har deltaget i, og nu er det min tur.
Men allright - det var også meget utidigt af mig, at stille dig det trælse spørgsmål om, hvorfor du ikke vil betale Sony's pris for spil, på den Sony konsol, du så ivrigt advokerer for. Det kan jeg ikke være bekendt. |
|
ChronoSousa | Skrevet 25/11 13:46 | Dunwich>
Jmog>
Somy har jo intet at gøre med Silent Hill 2s problemer. Udvikleren skal blot være grundigere med deres tests før de pusher en patch ud.
Der er nogle få undtagelser, men hovedparten af PS5 Pro patchede spil er en forbedring ifht non-Pro.
Kan man omvendt forlange, at Sony skal være grundigere med deres tests, inden de skubber hardware ud?
Du kan da seriøst ikke mene, at det er Sony skyld når et spil ikke køre optimalt ??(som spillet skal kunne på dette hardware ) de har ansvaret for deres egne exclusive spil selvfølgelig. | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
Naiera | Skrevet 25/11 15:12 | Så er drevet i hus. Nu mangler vi bare at nogen laver nogle fine plader uden ører ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Jmog | Skrevet 26/11 23:22, rettet 26/11 23:26 | Dunwich>
Kan man omvendt forlange, at Sony skal være grundigere med deres tests, inden de skubber hardware ud?
Hvad mener du? Hardwaren har jo intet at sige her. PSSR er en software ting. Ganske som med DLSS og FSR, så er der spil hvor den måde grafikken er skruet sammen kan give problemer med brugen af de tools. Det er udviklernes ansvar hvordan/hvor de tools bruges og ikke bruges.
Som for eksempel Silent Hill 2, hvor de har slået PSSR fra i PS5 Pro Performance mode i seneste patch, fordi de fandt ud af, det ikke er optimalt til kombinationen af de grafiske effekter de anvender og Unreal Engine 5.1. Det skulle udvikleren selvfølgelig have fundet ud af fra starten, men igen, det har intet med hardwaren eller Sony at gøre. |
|
Naiera | Skrevet 27/11 02:09 | De der skarpe og bløde grafik-settings i Rebirth er vel med og uden det der PSSSSR? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Jmog | Skrevet 27/11 02:12 | Skarpe og bløde?
Rebirth har en enorm opløsningsforskel i forhold til PS5 versionen. Det er via PSSR. |
|
Naiera | Skrevet 27/11 02:13 | Der er to performance-indstillinger at vælge imellem; en er "sharp" og en er "soft". | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Le Roof | Skrevet 27/11 03:17, rettet 27/11 03:21 | Det er Versatility Mode som gør brug af PSSR på PS5 Pro.
De 2 forskellige performance modes, var SquareEnix’s forsøg på et “fix” til den tidligere ret så kritiserede performance mode på PS5. Mange brød sig ikke om hvor uskarpt billedet var. Deraf den nye performance mode = sharp.
Desværre gjorde det ikke noget specielt godt for billedkvaliteten.
Versatility Mode kan kun vælges på PS5 Pro og ser helt sikket bedre ud, omend mine aldrende øjne havde svært ved at se den store forskel fra sofaens afstand på ca 2,80m fra et LG OLED 55” CX.
Det skal lige siges at jeg har en aftale hos optikeren til en synstest på torsdag ;P | To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
|
|
Naiera | Skrevet 27/11 03:24 | Så det er altså den bløde performance der er bedst? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
Naiera | Skrevet 27/11 04:29 | Men performance er vel bedre til FPS? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|