X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 5-tråden (PS5)


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/04-18 09:55 
Jeg syntes det er passende med seperat tråd til dette.

Faldt i dag over nedenstående leak, muligvis fup.

PlayStation 5-tråden (PS5)

Lidt kedeligt hvis PS4 titler kræver en patch for at kunne køre på PS5.
1'317 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Svar
BeanoBeanoSkrevet 23/12-23 19:27 
Så må man prøvet at lade være med at trykke hårdt ned på lige det hjørne, eller anskaffe drevet ;D
enfenenfenSkrevet 28/12-23 20:52 
Men hvor tit har man også brug for at trykke ned på hjørnet. Bør man ikke vente med at opfinde problemer, der måske ikke er der i virkeligheden…
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-23 22:00, rettet 28/12-23 22:01 
Der er ikke nogen der opfinder problemer. En maskine der kan vippe er et skidt design, længere er den vidst ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 29/12-23 23:22 
enfen>
Men hvor tit har man også brug for at trykke ned på hjørnet. Bør man ikke vente med at opfinde problemer, der måske ikke er der i virkeligheden…

Hvorfor er det godt, at den ikke er i vater?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03 16:20 
DF snakker specs på den kommende PS5 Pro:

https://m.youtube.com/watch?v=U5h4bvudvX8
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/06 18:57 
Bede-x>
Alan Wake 2 får ingen fysisk udgivelse:

Så kom den alligevel. Men prisen er alligevel rimelig pebret. Den er åbenbart også i begrænset oplag.
https://www.amazon.co.uk/dp/B0D69Z7SQR

Hvis man alligevel synes den er for billig, så har Limited Run også en ekstra grim udgave til 200 americano-spir
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/06 22:05 
CDON har det til kr 499,- inkl. forsendelse. Jeg kunne dog ikke betale med visa/dankort og måtte ty til PayPal, dvs. betaling nu.

https://cdon.dk/spil/alan-wake-ii-deluxe-edition-p162994902
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06 23:12, rettet 13/06 23:13 
Det virker til at Sony har nogle udfordringer med kvalitetskontrol.

Har lige fået ombyttet en helt ny sort PS5-controller da den havde skrammer og ridser, samt at knapperne føltes forkerte på den.

Den nye jeg lige har modtaget er heller ikke fri for skrammer, men dog i mindre grad. Knapperne føltes heldigvis fine, så jeg beholder den.

Min PS5 Slim havde en dyb ridse i toppen, på det blanke plastik.

Og både jeg og en kammerat, samt hundredevis andre (at dømme ud fra historier på nettet) oplevede at modtage defekte PS5 fat modeller sidste år, hvor disc-drevene ikke virkede.

Det er godt nok sørgerligt. Har I oplevet noget der minder om?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/07 20:46 
Beano>
CDON har det til kr 499,- inkl. forsendelse. Jeg kunne dog ikke betale med visa/dankort og måtte ty til PayPal, dvs. betaling nu.

Samme pris hos Coolshop nu...
https://www.coolshop.dk/produkt/alan-wake-2-deluxe-edition/23MR8N/
silverstarsilverstarSkrevet 04/07 11:53 
Jeg håber de får sat prisen ned, jeg vil gerne prøve det engang, men det er ikke noget der haster nok til at jeg vil give 500 kr for det
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 12/07 00:46 
Det var for dyrt at købe rigtige dbrand Darkplates v2, så jeg prøvede lykken med en billigfrans fra Tyskland, og resultatet synes jeg faktisk er rigtig vellykket.

Nu kan man endelig skrue ned for lysstyrken på lampen, så det var på tide at min PS5 kom frem i lyset ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Star Wars: Outlaws, Persona 3 Reload
QQSkrevet 12/07 20:38 
Uh, det frister. Hvordan er pasformen? Alle de dårlige anmeldeler på Amazon taler om et ringe fit.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 12/07 23:24, rettet 12/07 23:24 
Jeg kunne godt få bakset dem på og foden passede uden problemer bagefter. Det ville da ikke undre mig hvis det var nemmere med officielle plader, eller Darkplates, men det virkede her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Star Wars: Outlaws, Persona 3 Reload
NaieraNaieraSkrevet 12/07 23:27, rettet 12/07 23:28 
PlayStation 5-tråden (PS5)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Star Wars: Outlaws, Persona 3 Reload
WehnerWehnerSkrevet 29/07 12:07 
Er der stadig problemer med de analoge sticks på PS5-controlleren?

Sidst jeg købte en, endte det med, at den blev refurbished hos Sony. Nu er garantien udløbet, så jeg bestilte en ny, da den gamle igen begyndte at drille.

Den nye ankom fra ProShop i forgårs, og jeg bemærkede, at den ikke var plastikforseglet - plejer de ikke at være det? Analogstyrepindene driller under alle omstændigheder, så jeg skal have den returneret...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07 13:47 
Der skal være et klistermærke der forsegler kassen.

Jeg havde problemer med min launch-controller, men det var vidst signalet det drillede, hvor inputs på analogerne blev langsomme og nogle gange blev ved med at registere movement selv når de var sluppet.

Fik den byttet af Sony og har købt tre siden (fire i alt) og har ikke haft problemer med nogle af dem. Ikke andet end at Sonys kvalitetskontrol er blevet skod og jeg har modtaget helt nye ridsede controllers.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 29/07 13:56 
Det er præcis det problem, du nævner der, den har. Klistermærket var der.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'317 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig