|
|
|
|
Beano | Skrevet 14/08-19 22:48 | Han kammer da vist lidt over, ham den gode Linneman, men det skal da prøves når det kommer til konsollerne :) |
|
Konsolkongen | Skrevet 15/08-19 01:06 | Det ser virkelig sjovt ud. Bliver spændende at se hvordan det tager sig ud på konsollerne :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Jmog | Skrevet 15/08-19 14:48 | Ser fedt ud. Dejligt at det ikke kun bliver PC. |
|
Beano | Skrevet 15/08-19 15:18 | Den grafiske stil er rigtig fed :) |
|
la0s | Skrevet 15/08-19 20:18 | Gmanlives, er også positiv, men mere afdæmpet, og med kritik til visse af spillets elementer.
Se her | Hvad sker der?
|
|
millennium | Skrevet 20/12-20 15:56 | Har givet det nogle timer her i weekenden og er godt tilfreds. Stilen fra 90’erne (mest Duke Nukem) er godt nailet, men de har alligevel prioriteret et godt design og en tilpas udfordring, så det er ikke bare 90’er pastiche for sjov. Det går også max hurtigt, så er næsten kognitivt udmattende at spillet for lang tid ad gangen. Må tage en chicken out pause med jævne mellemrum.
Jeg spiller det på PS4, og har lidt følelsen af, at det ikke var designet til en controller. Nogle af fjenderne, særligt droner, kræver sgu et mere præcist aim end controlleren lige er kendt for, så jeg dør uhensigtmæssigt mange gange, fordi skudsalverne konstant flyver forbi fjenderne. Det er værd at vide, men gør på ingen måde spillet skidt at spille. | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 21/12-20 08:44 | Ikke nogle af dem der nåede at hedde Ion Maiden? :D | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 23/12-20 07:45 | Selv loading-tiden er 90’er. På den positive måde. Ikke så meget fis med tutorials, introduktion eller blød landing. Fra man vælger start game og en load-fil går der måske 3-4 sekunder før man er igang med at skyde igen. Det er også sådan jeg husker det. | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 02/01-21 17:10, rettet 02/01-21 17:18 | Der må næsten være nogle prototyper et sted, hvis pladeselskabet eller Iron Maidens manager opdagede det. Ellers kan historien vel ikke være sand (medmindre 3D Realms bad om lov til at kalde det Ion Maiden, og fik afslag. Who knows).
Jeg er dog lidt skuffet over de big box udgaver jeg har set. Ligesom at åbne et spil i sen-90'erne: En kæmpe kasse med 90% luft og lidt papirer.
EDIT: ser dog at der stadig findes trailers på YouTube hvor de henviser til domænet ionmaiden.com :D Fedt. | The medium is the message.
|
|