fum | Skrevet 17/11-17 09:56 | Hermed en opfordring til alle om at komme op og stemme. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
- | Skrevet 17/11-17 10:31, rettet 17/11-17 10:40 | Lad os få gang i nogle politiske debatter her på P:R. Det plejer så vidt jeg husker, at ende i en succes, hvor alle parter udviser stor respekt for at vi som mennesker kan have forskellige holdninger, på trods af at modparten måtte have den modsatte holdning :D | Spiller nu: Animal Soccer World
|
|
fum | Skrevet 17/11-17 10:48 | Det er også derfor jeg ikke skriver noget, men bare opfordrer folk til at stemme. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
|
slk486 | Skrevet 17/11-17 11:21 | m1chelsen>
Lad os få gang i nogle politiske debatter her på P:R. Det plejer så vidt jeg husker, at ende i en succes, hvor alle parter udviser stor respekt for at vi som mennesker kan have forskellige holdninger, på trods af at modparten måtte have den modsatte holdning :D
Hørt! Det er vi skide gode til herinde med spil! | j/k
|
|
Darkbeat | Skrevet 17/11-17 11:22, rettet 17/11-17 11:23 | Du kunne også komme til københavn og stemme på John Erik Wagner. I år kører han James Bond stil på valgplakaterne.
Det er til forskel for et af de forrige valg hvor han var nøgen Cowboy
Det var ihvertfald mere populært på sociale medier i forhold til dengang han bare var almindelig Cowboy
Enig med M1chelsen. Vil helst ikke diskutere politik seriøst herinde :D |
|
|