|
Sumez | Skrevet 26/01-16 14:39 | Håber ikke Platinum forfalder til for meget forhastet "commission"-arbejde uden den ånd de ellers har tendens til at putte ind i deres spil. Både Korra og Transformers virkede vist meget sjæleløse (siger jeg uden at have prøvet dem, dog), og TMNT kunne nemt falde i samme grav.
Faktisk er jeg slet ikke sikker på hvad jeg ville forvente af det her spil, men som gammel Turtles-fan kan man jo ikke undlade at være en anelse begejstret. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Beano | Skrevet 26/01-16 14:41 | Link til trailer tilføjet :) |
|
millennium | Skrevet 26/01-16 14:56 | De skulle have gået all-in med en MadWorld æstetik. :-) | The medium is the message.
|
|
Mes1983 | Skrevet 26/01-16 15:45 | Hmm, ja jeg er heller ikke helt vild med stilarten. Især ikke når man har set, hvor gode de er til at ramme tegneseriestilen, som de gjorde det med Transformers.
Det her ser en smule overstiliseret og for cellshaded ud IMO. |
|
|
|
slk486 | Skrevet 26/05-16 12:56 | Det her og Star Fox tyder på de har spredt sig selv for tyndt. | j/k
|
|
|
3of19 | Skrevet 26/05-16 14:09 | Det skulle til gengæld være ret fedt i online multiplayer. |
|
slk486 | Skrevet 26/05-16 15:18 | Sumez>
Og Korra
Bevares, men er det ikke længe siden?
Anyway, deres B og C team burde de vist lukke ned igen. | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 26/05-16 15:32 | Ja, det tjener ikke så godt for deres omdømme (men det gør det til gengæld nok for deres budget...) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|