DeluxScan | Skrevet 28/03-18 11:37 | Med GamePass er spillet bedre value og en fair nok deal, men det aendrer ikke paa, at det saelges alene for 500 kr. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
Konsolkongen | Skrevet 28/03-18 13:45 | Uden at have prøvet det tør jeg godt vove den påstand at der ikke er indhold til seks ugers spil :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 28/03-18 13:51 | Problemet er jo at grind ikke fører til noget som helst i spillet, andet end kosmestiske ting. Altså det er komplet ligegyldigt om man spiller det fem eller hundrede timer. Det man laver er præcis det samme :( | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
ChronoSousa | Skrevet 29/03-18 00:35 | I har ret!!
Men der er noget som er helt nyt for mig, som jeg ikke har set i andre spil før. Og har gamet siden 1985 :O
Idag sad jeg med en ven i 7 timer i træk of spillet det :D | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
|
ChronoSousa | Skrevet 30/03-18 15:54, rettet 30/03-18 15:55 | Synd at xbox one ikke kan optager 15-20min tilbage.
Havde lige et epic moment!
Var på en ø for at løse en skattekort gåde!
Hvor efter 4 pirater i et stort skib kom og sank mit skib. (Var langt ind på øen, kunne ikke gøre meget. Dog intet loot på mit skib) så jeg fandt vej ind på dere skib. Og de havdet 12 skull og 8-10 kister. Smed hele lortet i havet, imens de var på vej til en outpost med det. :D
Karma is a bicth! | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|